Saatanan pikkuvandaalit!

Jarmo. K

Kävipäs eilen täällä tämmönen tilanne; olin ajamassa autoani autotalliin kunnes näin naapurin pikkunilkin laudan, MINUN pihan edessä. Noh, ei mennyt kauan kun kakara juoksee karkuun roskiksen takaa koitin ajaa päältä, mutta pääsi karkuun. Heti ensimmäiseksi vedin laudan pillun päreiksi, ja menin katsomaan mitäs se oli siellä talon takana tehnyt. Ja sinnehän oli laitettu hyppyrit Jotka olivat osittain MINUN pihalla. Kun olin kyseisen naapurinkakaran saanut nii sai pojannulikka maistaa vyönsolkea. Poika vielä kehtasi mennä itkemään äidilleen ja koittivat saada korvaamaan sitä lautaa! oikeusjutuillakin uhkailtiin, hävetkää nilkit! Pitäkää Perkele ne laudat siellä skeittirampeilla, voin sanoa että kaikki laudat pistän paskaksi minkä pystyn!!! Kannattaa juosta niin kovaa kun pääset, jos minun pihatielle lautasi jätät.

13

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfsd

iha oikein!!!

• pera339

Juuri noin pitää kaikkien tehdä jos halutaan skeittaavista pikkunulikoista eroon

• Ime parsaa

Turpaansa joutas saada tollaset lastenhakkaajat, maistakoo ite vyönsolkea.

• -

Koittaisit nyt ite rauhottua vitun äijä.

• jumalauta!

Saatana ku mun pihalle vitun jarmo tuut nii pistän sun auton niin paskaks ja pistän maistaan kyrpääs!

• Herman Gorianders

paska rölli, 0/5

• Asianajaja kyöstinen

Teillä ei ole oikeutta "hakata" lasta vaikka olisikin tehnyt pahojaan takapihallanne. Ja toDELlakin korvaatte skeittilaudan.

• ionjfeiurhgvvirbgerg

Heh, selvä trolli. Mutta kuitenkin skeittareiden vihaajat on kehityksestä jälkeenjääneitä paviaaneja, jotka kadehtii nuoria ja miksie vanhempiakin skeittaavia ihmisiä, joilla on elämä. : ))

• Homo pippeli oot

Skeittivihaajat on homppeleita . Haista vittu persež
        apina

• A.Peräinen

HAHHAH, Ai että turpaan lyöt. Jaahas voin sanoa että mulle ei 12 vuotiiat pennut hypi nenille. Seuraavaks saat sinä vyönsoljesta.

• vitu trolli

just tälläsii lapsenhakkaja paskiaisia pitäisi hakata vyöllä kasvoille ja telottaa -.-

• että sellasta

oot kuule ite iso vandaali kun hakkaat lapsia suosittelen käymään terapeutilla.
      ja jos lautoja haluut paskoo niin pasko oma talos koska sieltä varmaan löytyy jotain puu kamaa.

• niivittu

lastenhakkaaja vitun katkera ei ymmärrä ja kyl nä varttuneemma skeittarit vetäis sua pataa jos tollast näkis su tekevän.
      ei vaa ymmärrä ku o vanhoilline paska varmaa joku jäkisfani kaike lisäks vittu jee oot sokee spede

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe