Olen upottanut sivulleni windows media player objektin joka soittaa videota. Yritän saada tehtyä siihen nappia joka muuttaa kuvan fullscreeniksi mutta en ole siinä onnistunut. Olen kokeillut seuraavanlaista koodia
function max(){
mediaPlayer.fullScreen = true;
}
Objektin ID on tuo mediaPlayer. Stop ja Play napit olen saanut toimimaan. Osaisiko joku auttaa
Media player fullscreen
5
469
Vastaukset
- Piru
function ds(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 2;
document.MediaPlayer1.Play();
document.MediaPlayer1.focus();
}
function fs(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 3;
}
function os(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 0;
}- Urug
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
- Piru
Urug kirjoitti:
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Piru
Piru kirjoitti:
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Urug
Piru kirjoitti:
Niin siis tarkoitus olisi tehdä tämä trackbar omilla grafiikoilla. Eli minulla on jo omatekemät play, pause ja stop-napit. Nyt haluaisin tehdä vielä sen aikajanan. Ilmeisesti se on jonkun sortin javascript säätö joka hakee currentpositionia soitin objektilta ja liikuttaa yhtä kuvaa toisen päällä sen mukaan.
Toi showcontrols vaan määrittää haluanko näyttää sen media playerin omat kontrollit, joita en siis halua vaan itsetehdyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164