Täällä on ollut useita aloituksia korujen puhdistuksesta liittyen hopeaan yms. Mutta miten puhdistatte rihkamakoruja?
Käytän aika paljon sellasia muutaman euron halpiskoruja (Lindex, KappAhl yms, koska haluan vaihdella koruja päivittäin. Niihin kertyy kuitenkin likaa ja esim. hiuslakkaa.
Tuntuu että halpiskoruista muutenkin lähtee värit kulumalla todella nopeasti, voisiko tiskiaineliuoksella ja vaikka hammasharjalla pestä näitä, jotta esim. rihkamakorujen kullanvärinen pinta ei lähde pois? Vinkkejä kaivataan.
Korujen puhdistus
9
1
1589
Vastaukset
- trikkimv
Hei! Mulla on aika paljon Kalevala-koruja, jotka on pronssia. Kysymys, miten saan ne itse korut ja ketjut puhdistettua. Mulle oli todella yllätys, ku en ollut käyttänyt yhtä korua pitkään aikaan ja ku avasin sen laatikon niin koru on tosi huonon näköinen. Joten miten saan ne puhtaaksi, en viitsi viedä niitä kultasepälle vaan oma apu paras apu, jos tietäisin keinon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624