Olen polttanut "oikeaa" kukkaa pari kertaa juhlissa eilen mulle myytiin jotain hajutonta ruohoo. poltin sitä 2g ja ei ollu mitään pilven hajuu mutta vaikutus oli aika sama ku vetäis oileaa. olen kuullu et se on erittäin vaarallista ja että joku on kuollu siihen parin pvän sisällä...onko tämä totta onko syytä hakeutua sairaalaan?
Hajuton kannabis
7
1574
Vastaukset
- dontworrybehappy555
En usko koko juttuun. Taitaa olla legendaa.
- sdfsdcse
Heti lääkäriin. Ystäväni kuoli tuohon samaan saatanan myrkkyyn.
- nobo
ootko varma ettei se ollu lehteä?
- mmmjjj
Siis mikä ihmeen hajuton kannabis? Ei kaikki kannabis haise yhtä tujakalle. Taitaa olla joku ihme huhu. Olen polttanut jo 15 vuotta enkä ole törmännyt moiseen. Joku vaan pelottelee sinua ja menit lankaan.
Eikä se kunnon kukkaa ollut. Et sä pysty vahvaa kukkaa kahta grammaa polttamaan. Tais olla vaan lehteä.- mie
hei mmmjjj. mistähän pirusta sitä osais ettiiä kannabista pohj.savon alueelta, ku ilmeisesti meidän tunnettu "pelto-kasvattaja" ei oo maisemissa.. Laittasin sulle henk.koht. viestin mutten osaa käyttää tätä sivustoo ku en oo aikoihin käyny..
- munminimi
se on sit sitä synteettistä varmaankin, ja koska se on tehty, sen kanssa pitää olla varovainen, muuten pidä kivaa! mut huonot olot siitä jää pois.
- Anonyymi
North en lights
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942