oon just ostanu wellin warrior mb-01 aseen ja mulla on maski johon oon laittanut pientä ghilliee, hattu jossa on ghilliee ja sellanen ghillienauha jonka voi kietoo aseen ympärille. aattelin väsätä myös puvun, mutta asiana oli kysyy vinkkejä taktiikoihin yms. kiitos jos vastaatte!
vinkkejä airsoft snipulle?
7
347
Vastaukset
- hohoo ala
siis jos mahdollista nii käy kattoo metäst etu kätee hyvii spottei ja kinnitä asuus samanlaista kasvillisuutta ku on metäs ja sit vaa jäät cämppää toimii saakelin hyvin ainaki ittellä mut pelaan kyl kaasupislal tai sit toine on et meet muide mukan ja annat tulitukee siit ryhmäs takaa
- Hyvä suunnitelma
Suunnitelma 1.
Mee jo valmiiks kämppään vihollisen selustaan, ennenkun peli ees on alkanu.
Ja sitten kun peli alkaa, niin hedutat niistä muutaman ja huudat aina laukausten välissä HEADSHOT! Sitten kun niitä on yks enää jäljellä, niin tunge piippus täyteen paskaa juokse viimeistä vihollista päin välittämästä kuulista, losautat paskat sen naamalle ja hakkaat sitä aseen perällä. Jos sen äiti tulee valittamaan, niin uita sen naama paskalätäkössä.
Suunnitelma 2.
Soluttaudut vihollisen puolelle ja kun peli alkaa, niin otat valomiekan taskustas ja leikkaat niiden aseet hajalle, jonka jälkeen hedutat ne. Ja tietenkin huudat laukausten välissä HEADSHOT! Viimesen tapat tyylillä, tunkemalla piippus sen perseeseen ja heiluttamalla häntä piipun päässä, kuin lippua ja huudat MINÄ VOITIN MINÄ VOITIN! Jonka jälkeen leikkaat machetella sen pään irti ja annat sen mamuille, että ne vois pelata jalkapalloo sillä.- Abdullahi666
Ei helvetti! Reps! :D
- asahdbafj
Aika hyvä suunnitelma... :DD
Jos on aukeeta niin menee metsänreunan tuntumaan johki puskan eteen.
Metsässä etsii paikan missä on suojaa ja hyvät näköyhteydet suunnittelee perääntymis reitin (ei korkeeta paikkaa) Myös näköyhteys "etulinjaan"- DIGGGOOOO
Suunnitelma:
Ensiksi menet syrjäiseen pusikkoon pelialueella. Sitten otat taskustasi ES ja juot sen. Sen jälkeen otat housut pois ja tunget aseesi piipun pyllyn reikääsi ja otat itseltäsi suihin. Lopuksi ammut itseäsi suoraan perseen reikään. - mursusofti
:d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154