En millään muista yhden tuoksun nimeä ja olisin todella kiitollinen jos joku voisi auttaa minua tässä asiassa. Tuoksu oli suht voimakkaan tuoksuinen ja pullon muistan erittäin hyvin. Pullo oli vaalea, ei ihan täysin valkoinen, mutta vaalea kummiskin ja helmiäinen. Pullo oli muodoltaan kananmunan muotoinen ja korkki oli muistaakseni kultainen. MInulla on sellainen muistikuva, että hajuvesi olisi ollut Guerlainen, mutta nopealla googlauksella en ainakaa kyseistä tuoksua löytänyt.
Olisin todella kiitollinen jos voisi minua tässä asiassa auttaa! :)
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
Mikä tuoksu??
smellygirll
3
213
Vastaukset
- raqx
http://www.fragrantica.com/search/ sieltä vaan etsimään
- Ultimate
No ei ole kyllä kananmunan muotoinen, mutta tuli mieleen Nina Riccin Fantasy. On kyllä enemmän omppumainen toi pullo.
- smellygirll
Kyseessä olikin Boucheron initial hajuvesi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184