Jees, nyt kun on synttärirahat lunastettu, ajattelin kellottaa vähä plesee, uusi ääni kortti yms.
Mutta kysymykseni koskee tätä, uutta kiintolevyä http://www.jimms.fi/tuote/ST92505610AS
Käykö tuo pleikkarille, katsokaas, en ole vielä oikein kokenut kellottaja. Onhan minulla toki isäkin auttamassa, mutta haluaisin olla vähän oma-aloitteinen. Ja vihapostin voitte jättää postaamatta, haters gonna hate.
Pleikkarile uus kiintari.
6
<50
Vastaukset
- EK2
Niin, ja unohin mainita, mulla on se vanha Playstation malli, 80gb, vissiin vuodelta 2008/09.
- haistapaskswer
haita paska vitun homo I hate you fukcin gay idiot
- ...
Sun on turha tulla tänne huutelemaan, olet varmasti joku 10wee, jolla ei ole muuta tekemistä, kuin yrittää aiuheuttaa mielipahaa muille ihmisille. On helppoa haukkua toista anonymisti, mutta jos olet kasvokkain kyseisen henkilön kanssa, se onkin sitten ihan eri juttu.
- Erkkimerkki123123
Höh älä osta tuolta. Aika kallis... Ja osta kerralla isompi kovalevy. Ainaki 500 gigaa tai enemmän jos jostain saat. Ulkomailta tilaat niin saat halvemalla. Suomessa kaikki on kallista -.-
Kyllä tuo käy mutta ei kannata noin pientä, itellä on 1 teränen kovis
- EK412312
Voitteko antaa jotain linkkiä/osoitetta mistä hommasitte omanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154