Onko tuo kyseinen ase laadultaan hyvä? ja muutenkin hyvä kun katteli Millgearis sitä http://www.milgear.fi/kauppa/f2000-g2010-musta-p-2306.html
G&G F2000
10
276
Vastaukset
Laatu on ok ja ase on hyvä vaikkakin Hop up ärsyttävä säätää Pääoin muovia akkutila aika pieni ja se kotelo hankala saada auki muuten ihan hyvä ja hinta ja laatu suhde hyvä
- Joku
Laadukas ase on ainakin, mutta itse en pidä näistä bullbubeista.
Ne on Bullpuppeja.. (Grammar-airsoft-group.com)
- ShortShit
Mitä vikaa vaik lipas on takana helpompi ladata Kuinkas saako muualle kiskoa esim laaserille tai lampulle?
- Shortshit
Vastaustaa.....
- sniperelite
Ite ostaisin aseen jos sais rahat kasaa kaverilla on toi ase ja toiminu vitun hyvin mutta hommaas snipu milgearist mb05 tehokas , kantaa ja miinuksii ei kyl ole
- Säästämässä ..
Tähän just säästämässä. Vielä satanen, niin saan aseen, ja noi akut.
- hmmmmmmmmhmm
Vähän turhan kallis ase, kun ei G&G o mailman paras merkkikään. Jos ton hintast halut ni osta G&P todella ladukaita ja täysmetalisii, kannataa ostaa mielumin G&P. Mutt jos halut F2000 ni G&G on ainoo merkki minkä mä tiän, ni on se varman ihan ok mutt vähän kallis :)
- vierailija4
onko kantama hy ja onko tarkka ja tiheä sarja
- 9+9=17
Perus highend ase, virittämällä saat samalla budjetilla paaljon paremman, mutta ne jotka ei viritä niin tämä on hyvää vastinetta rahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144