Olen sitoutunut siihen, että olen lopunelämäni astmaatikko. Mun pitää astmakohtauksessa rauhoittua. Mun piti luovuttaa ja hakea lääkkeet heti aamulla. Mun piti ottaa lääkkeet, jo jaksaakseni terveyskeskukseen.
- Voi kun joskus paranisin.
Salbutamoli näimmä kasvattaa ruokahalua, jopa ihan huomaamatta. Haluaako joku näihin niitä reaktioita?
Onko teillä muka lupa koskea tähän koneeseen?
Missäs se Tapsa on? Aluksi sekoitin, että on Kyösti.
- Ei ollutkaan....
-Mää haluan Tapsan takaisin. Mulla on Tapsan kanssa vain ihan vähän väestöntiheys-laskenta kesken. Mulle ei saa tiuskia.
Ventoline ja Seretide
Ihmiskunta Sinde
2
381
Vastaukset
- lättäri
oot ihan seko ;)
- seretide...
Astma seuraa sinua lopun elämääsi--ja ehkä kannataa tuo mielneterveys ssda paremmalle tolalle..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134