Mulla on tosi paha siitepölyallergia johon ei enää lääkkeetkään tehoa, luultavasti joudun siedätykseen.
Mutta nyt ongelman nimi on se että mulla alkaa aina iltasella nousemaan kuume. Aluksi olin vain hyvin väsynyt mutta nyt tosiaan ei jää enää väsymykseen. Eli voiko paha allergia nostaa kuumeen?? kun koko päivän joutuu kärsimään allergisesta reaktiosta....
allergiasta kuumetta???
4
909
Vastaukset
- koivuilija
Voihan se. Minulla on monena vuonna ollut lämpöilyä koivun kukinta-aikaan. Allerginen reaktiohan kun on tulehdusreaktio, niin... Moni ns. terveydenhuollon ammattilainenkaan ei tätä "allergiakuumeen" olemassaoloa tunnusta, vastoin parempaa tietoa.
- oma kokemus
mahdollista...tällä oli kun sisäilmaongelma talossa työskentelin iltasin kuumeinen olo..lekurit ei tunnusta asiaa kun niille puhuu..
- saikulla ollaan
Minulla myös nousee illalla kuume. Kun koivun kukinta on kestänyt noin viikon huuliini ilmestyy herpesrakkulat ja kuumeilu alkaa. Tällä hetkellä antihistamiinit ovat menettäneet tehonsa ja makaan teltassa jossa on ilmankostutin. Teltan pystytin makuuhuoneeseen. Vedän hengenahdistuslääkettä vartin välein ja pidän kosteaa pyyhettä silmien nenän ja suun päällä. Silmät on kuin kiimasen sian vittu......Mutta tällä konstilla saan sentään nukuttua noin neljä tuntia vuorokaudessa.
- saikku lopussa
Olet varmaaa Prednisolon-kuurilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579