Punkkipanta paksuturkkiselle

...

Onko kenelläkään kokemusta Scalibor-pannasta paksuturkkisella koiralla? Olen käyttänyt koirallani Expotia ja Bayvanticia, mutta punkkeja silti löytyy koirasta koko ajan. Ne ovat kyllä kuolleet, kun ovat imeneet verta, mutta nuo myrkyt eivät näköjään estä niitä kiinnittymästä.

Pystyykö tuollaisen pannan laittamaan, vaikka koiralla on paksu turkki (pohjavilla ja melko pitkä päällyskarva)? Pitäisikö pannan olla kosketuksissa ihoon vai voiko sen asettaa "turkin päälle"?

6

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelenkuitenkin

Meillä kaksi suht tiheäturkkista, pohjavillaa on. Molemmilla Scalibor pannat mutta sataprosenttisesti eivät ole taanneet punkittomuutta, tosin vain muutama punkki on löytynyt. Pannat on kaulaa vasten niin ettei niitä aina näe.

Tuttavallani on noutajauros joka ui päivittäin, sitä liotusta Scalibor ei kestä.

• Viiilipurkki

Minulla on sekarotuinen, Suomenlapinkoirasukuinen koira. Olemme käyttäneet sillä Scaliboria joka kesä, eikä ole löytynyt punkin punkkia. Poikkeus on tietenkin, jos koira on pesty tai käynyt uimassa (jolloin panta pitää ottaa pois) , silloin kestää taas viikon että panta vaikuttaa koko koiraan, koska aine on peseytynyt pois. Meilläkin panta on ihoa vasten, turkin peitossa.

• gjgkhp

olen kuullut että jokin valkoinen punkkipanta aiheuttaa syöpää:/ mutta en tiedä mitään teidän pannoista :D ja viilipurkki mitä muuta rotua sinun koirassasi on kun minulla on myös suomenlapinkoira mixaus jossa on myös bolonkkaa;)?

• Professorska

Tämäpä tosi tarkkaa faktatietoa:
        "olen kuullut että jokin valkoinen punkkipanta aiheuttaa syöpää" :D

Uskotko kaiken, mitä kuulet?

• turren hoitaja

siirttykää Valkosipulirouheeseen, ei kannata noita Apteekin juttuja panta ei ole varma ja niskaan laitettava on myrkkyä koiralle .

• ei kannata laittaa koiralle mitään punkki pantoja ku niistä ei ikinä voi olla varma ja nytkin yksi koira on kuolut punkki pannan aiheuttamasta hermostomyrkytyksestä!! kannatan valkosipulirouhetta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8153
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6389
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3683
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      72
      2569
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2470
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2313
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2186
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      103
      2026
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196