Heipsan kaikki valkosipulin ystävät,
Oletteko koskaan kuulleetkaan ihmisestä jolle tulisi vatsakipuja valkosipulista. Minä olen yksi heistä ja tuntuu, että olen aivan yksin ja kukaan ei minua usko vatsavaivoihin kun kieltäydyn valkosipulista. En myöskään pidä sen mausta mutta en seurassa käy nurisemaan vaan syön väkisin ja heitän pari olutta enemmän huiviin jotta säästyn vatsavaivoilta.
Jos jolla kulla on faktaa ko. asiasta niin laittakaa linkkejä jotta voin todistaa vaivani.
T: Vaivainen
Vatsavaivoja
3
2632
Vastaukset
- Lyökki
Kaikki ruoka ei sovi kaikille, johan ovat kummallista porukkaa jos eivät usko. Ei sinun tarvitse pakosta syödä jos valkosipuli ei sinulle sovi. Itsekin joudun kieltäytymään valkosipulista, koska saan siitä ilkeitä vatsanväänteitä.
Et ole yksin ystäväin. - Elina
Mun pikkuveli on myös yliherkkä valkosipulille ja muille tulisille mausteille, valkosipulia ei tarttee olla kun ihan vähän, ja vatsa menee heti kuralle. Itse tykkään kovasti valkosipulista, mutta kun pikkuveli tulee kylään pitää pitsat ja pastat tehdä ilman valkosipulia. Pitää vaan yritää laittaa muita mausteita lisää, niin kyllä se siitä! :)
- haittaa
kun 2 kertainen hajuhaitta, ilmavaivoja = pierettää niin p***sti, ja kun tuolla ulkomailla ruuat sisältävät usein valkosipulia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246