Doremifasollasidoje:n jälkeen siinä kello 13.00. Sain ne silloin varmaan kädellisenä käteeni. Vatsani painoi kuin saunassa. Kohtuni painoi yliraskaana. Kasvoni olivat järjestysluvuttomat. Ne eivät varsinaisesti olleet vailla kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
- "Anteeksi, koko kaupungilleko laittaa vitut erilleen, erikseen?"
Otin lääkkeet aamun avaavien
6
112
Vastaukset
- Amnesty:Sinde-Vesa
-Joo, se pitää lopettaa siihen on vapaa seksi ja prostituutio.
Kyllä saunominen kannattaa ehdottomasti lopettaa.- Jark.Pel:Sinde82
Baotistien omaiset aina uhraavat kaikki, turhaan.
Oletko sä se vihreä pyöräilijä, joka polki mun ohitse, kun mulla oli kukikas-paita perjantaina, ja matalapohjaiset, kunnolliset ja kalliit tennarit?
Mulla oli aikaisemmin päivällä kukikkaat bootsit lahkeiden päällä, ja samainen kukikas-paita.
-Pääsin juuri siihen, että omaiseni, naapurini on sairaanhoitaja-omainen. Olen siis sairaanhoitaja-omainen, koska hän on naapurini, ja kuulun naistentautien osastoon.
- Ihmiskunta Sinde
Miksi et ehkäise tätä tilaa olemalla sukupuolen määräytymisessä, menossa siis jo onnistumisen elämyksissä?
- Kuten esim. aivotoiminnnoissa paranoian tilalle määräytyvä fokusaatio, tilalle tuleva fokusaatio.- Ihmiskunta Sinde
Joo, kun meidän pitää aloittaa sellainen luku lapsiin, kun te olette harjoittaneet tätä näin.
- Ihmiskunta SindeS.B
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Joo, kun meidän pitää aloittaa sellainen luku lapsiin, kun te olette harjoittaneet tätä näin.
Jarkko etsii erityis-ryhmän pitäjää.
Ei, et saa lainailla mitään.
Ei, et saa pakottaa ketään ohjaamaan lainailusi takia, feminiinisistä ja maskuliinisistä eleistä.
Et saa pakottaa ketään ohjailemaan vauvan valheenpaljastus-testistöstä feminiinisistä ja maskuliinisistä eleistä fristraatio kautta ympäristöön kohdistuen.
- Ihmiskunta Sinde
Joku rikos-ilmoitus näyttää olevan.
Onko tämäkin tilattu erikseen?
Näyttää olevan...
Et siis muista tähän lähtökohtia.
EI heille jäänyt mitään tämän koko-skitsofrenian ja väestönsuojeluvirheen takia.
Koko Tehy pitää lopettaa....
Koko terveydenhuoltojärjestelmä kaatuu...
Koko järjestelmä perheellistä vajaamielisyyttä ....
"Olen Niuvanniemen vankimielisairaalasta, tämä ei käy toiminnasta!"
Et saa avata yhteisiä aivoja loogisuus-pisteistöä kosketellen, ja aiheuttaa vuonna nyt -tiloja.
- Tämä ei koske kognitiivisuuden takia mua.
- 'mutta kieltämättä on olemassa behaviorismi
Joka kuuluu kuulemma niin, ettei sinne saa mennä tavoittelemaan omaa etuaan.
- Että ei ennenkuin me saadaan jotain.
-Että ei ennenkuin me saaamme jotain.
Koska koko diakonia on sama asia, kuin albinismi ja se on asuinympäristö kelvoton.
- Ja kuka haluaa voittaa näin.
- Ja kuka häviämisen luomasta mystiikasta, taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174