Minun ihanteeni löytyvät sinisilmäisistä miehistä!

Sinisilmä tyttö

Hei! Minunpa ihannemieheni on mies joka omistaa siniset silmät. Käyn siis näihin miehiin niin kuumana,että ei kukaan usko. Omistan itse siniset silmät ja haluaisin löytää itselleni sinisilmäisen miesystävän/poikaystävän. Nämä sinisilmät on todella komeita ja hyvännäköisiä miehiä ulkonäöltään ja kasvoiltaan. Toivon,että vielä tapaan unelmieni sinisilmäisen miehen jossain päin maapalloa:). Haaveilen jokapäivä sinisilmäisistä miehistä:). Tämä on ihana palsta kun täällä saa kertoa aina mieltymyksiään omista ihannemiehistä :). Rakastan yli kaiken sinisilmäisiä miehiä:P.

17

482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

No ei tartte mennä merta edemmäs kalaan. Täällähän niitä sinisilmiä riittää.

• Värit kartalla

Mene Afrikkaan...tai oot tainnut siellä käydäkin: siniset silmät ja musta m....

• Sinisilmä tyttö

Ainiin ja lisään tähän vielä sen,että on muissakin silmien väreissä ihania miehiä. Tykkään monista muistakin mutta siis ihan kaikkein eniten tykkään just sinisilmä miehistä. En tiedä onko sillä sitten merkitystä kun itselläni on siniset silmät niin joku biologinen vaikutus,että haluan kaikkein eniten sinisilmäistä miestä itselleni :)

• 13

Kyllä tuossa halussasi on ilman muuta biologinen tausta. Olet kypsymätön tyttönen! Joku päivä sinäkin toivot mieheltä jotain aivan muita ominaisuuksia kuin silmien väriä. Ken tietää, ehkä tuo mies on sinisilmäinen.

• Sinertääkö toosas

Sinulle ei noilla himoilla yksi mies riitä....jono pystyyn...

• wewewewewe11

"Nämä sinisilmät on todella komeita ja hyvännäköisiä miehiä ulkonäöltään ja kasvoiltaan"

Eikös tuo ole aikamoista yleistystä. Mutta itse pidän kaikista silmienväreistä, se merkitsee että millainen katse on.

• täydellinen mies

Mulla on siniset silmät.

• hyvät on

Joo, ihanimmat silmät miehellä tai naisella ovat sellaiset taivaansiniset, ei mitkään haaleat. Sitten kun niissä on vielä intensiivinen katse, niin nehän ovat vastustamattomat.

• Kieli poskella

Intensiivinen=psykopaattinen....vastustamaton

• jaajaa...

Olet sama kirjoittaja kuin Forest Boy, Ice-M^, Koulutyttönen, Harvinaista laatua?, Lukiotyttö, Robby^.. Mitä nyt pikasilmäyksellä ekalta sivulta löysin.. Lopeta jo.

• Aivan normaalia

No tuohan on hirmu yleistä sekä loogista,että sinisilmäinen nainen toivoo,haluaa,etsii sinisilmäistä kumppania parisuhteeseen. Sinisilmät ovat kyllä todella monien naisten suosiossa ei ainoastaan sinisilmänaisten vaan monien muunkin silmäväristen naisten suosiossa.

• Kukertavan sininen

Tikkurilan värikartta käyttöön....saa sävytkin kohdalleen

• Sini silmä.

Kiitos!

• Blue Eyes N

Mäki rakastan sinisilmä miehiä!

• Anonyymi

Olet siis ihastunut hintti!

• Anonyymi

Kirjoitus- ja mielipide vapaus Suomessa, onko sitä!

• Anonyymi

Näyttää olevan, rajoitetusti. Eläköön eu. 🤡🤠😇😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😄😋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe