30 + Suokki-miitti, 18.8.2012 Lauantai

isukki-78

Otin oikeuden (ainakin yrittää) järjestää miitin kesälle Suokkiin (Suomenlinna på Savo). Alustava ehdotus ajankohdalle ois sama kuin otsikossa. Kesäkuu kiipee liian äkkiä silmille ja monella heinäkuu on lomaa. Siksi siis voitais olla sulassa sovussa "lapinpolttajien" kanssa suokissa elokuussa.... Laittakaa nyt ehdotuksia otsikon pvämäärän lisäksi, että voidaan katsoa että mitä ja milloin, ja vai pidetäänkö pikkujoulut hiihtämällä suokissa :)
Niin, ja samalla sellasta alustavaa listaa että kutka tulee ja kutka ei, vois hommata vähä "luutonta filettä" paikalle....

-DäDI-

15

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.I.K jne..

Voisin tulla paikalle idlailee. :>

• Lomalla tuolloin nii ei osaa sanoo vielä mitään jos maisemissa nii eiköhän sitä kerkee ainakin käymään..

• Toi päivämäärä saattaa muuttuu viel, ja tod.näk. muuttuuki. Toi oli oikeestan ainoo vkonloppu millon ite pääsisin varmuudella paikalle. Katotaan nyt mitä tulee vai tuleko mitään.

• Voisin koittaa osuu saarelle samaan aikaan...

• Mäkin voisin koettaa tulla mukkaan:o)

• Suakiss o kivaa :) mutt nyt en kyll meinaa kuskina olla :P Sitäpaitsi mun pitää hommata se kypärä jos tuun ...

• mie en pääse 18.8 näyttäis olevan töitä :(

• Soudan mestoille, tietenkin.

• En pääsekkään oon muualla silloin...

• Jos olen paikkakunnalla sillon voisin tulla häröilee,elokuuhun on vielä pitkä matka.Kaikki voi muuttuu.

• Sitkeä huhu on liikkunut siitä että se oikea suokkimiitti joka järjestetään heinäkuussa on nyt 7.7 lauantaina. Ja se pitää paikkaansa. Nähdään klo 15 kauppatorin rannassa HSL:n suomenlinnan laiturin lipunmyynnin kupeessa. Klo 15:20 lautta on se jolla lähdetään ja päädytään taas sinne kesäteatterin lähistölle bastion Kunnialle jossa vessatkin on näppärästi liki. Pussikaljat ja evästä mukaan. Grillata ei voi. Ei edes kertakäyttögrillillä.

• Tsiisus ! Toiha o mun jäykkisrokotuksen vuosipäivä :D Ny en tarttekkaa kypärää ku oon röissä :P ... ehkä parempi vaa nii...

• Viättäkää hiano päivä vaikka väkisin :P siell o kivaa :)

• ahhrim
    • Voi ku oisin tienny!

TÄH?!! Voi miks en löytäny tätä ketjuu 1,5kk aikaisemmin?? MIKSI?? :( Oliko kivaa, oliko kaikki kauheessa kännissä..??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7245
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5149
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4834
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      3985
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3946
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3837
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3518
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3143
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51