Terve, minkälaisia kokemuksia teillä kyseisestä paikasta?
Itellä ainakin puhelinpalvelun asiakaspalvelija (vanhenpi mies?) oli ylimielinen ja töykeä, kun tiedustelin tilauksesta puuttuvia tuotteita.
Kokemuksia www.sahkokaluste.fi
7
3476
Vastaukset
- Artonen
Kyseissä paikassa itsekkin saanut epäasiallista palvelua, taisi olla sama mieshenkilö silloin puhelimessa. Jäi isot kaupat tekemättä.
Itse olen saanut todella asiallista palvelua ja edullisilla hinnoilla finparttialta. Vaikka varsinaista verkkokauppaa olekkaan, niin palvelu on korvannut sen puutteen. - rakentaja
peruskamaa toimitukset kestää puhelimeen ei vastata sähköpostiin ei vastata tuotteita puuttuu.
Yritin kerran siis monta kertaa sinne soittaa taukoamatta soitin n tunnin ei vastattu. - Pettynyt asiakas
Huonoja kokemuksia tästä firmasta!! Toimittavat rikkinäistä tavaraa eikä palautus toimi ja vaihto toimi!!
www.sahkokaluste.fi
Suomen Sähkökaluste
(Ulvilan Fri-Tuotanto Oy)
Vanhatie 54
29630 POMARKKU- Pettynyt asiakas
Korjaus: Vaihtokaan ehjään ei toiminut!!
- Heleniusjontte
Ei toimi tässä firmassa mikään. Palvelusta eivät ole kuulleetkaan ja takuu ei merkitse heille mitään. Ei onnistu takuuvaihto millään.
- Kansalainen_vain
Minulla on hyvä kokemus piehköstä kolmen eri osan tilauksesta. Nopea toimitus. Finnparttiasta myös hyviä kokemuksia, mutta ei oikein sovellu alle satasen tilauksiin korkeiden toimituskulujen takia.
- sähkökalusteenukko
"Minulla on hyvä kokemus piehköstä kolmen eri osan tilauksesta."
-Taitaa sähkökalusteen ukko täällä ite nyt kirjoitella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246