ehdottaa joku haitta ohjelma!
Löytyykö joku inhimillinen kiltti joka neuvoo kuinka sen kuvan saa pois ruudulta.
Avatessa konetta se ilmestyy olen ajanut puhdistus ohjelman ja viirusohjelman, sammuttanut ja avannut, se on kuiten avattaessa aina ja on keksittävä joku miten löytää ohjelmat?
Poliisin sivulta löusin että tämä on tullu toukokuussa uutena, eestiläinen näyttää olevan.
Kiitän jo etukäteen!
Poliisin varjolla 100€ sakkoa
Täällä minä..
3
215
Vastaukset
- k(ZUY%&]
Asenna käyttöjärjestelmä ja ohjelmat uudestaan. Sitten palautetaan omat tiedostot varmuuskopiolta.
- Täällä minä..
En ole niin perillä että osaisin tuon ohjeen mukaan, toimia.
Kiitti kuitenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194