Hei aion ostaa uuden moottorin tuohon micro funin missä on raiotus 15 hv.
Ajattelin sille 18 hp Tohatsu vuosimallia -06 2-t tai 4-t miten vene toimisi semoisella koneella tai sitten ostan 20 hv mercuryn 4-t olisiko viisainta ostaa mercuryn 15 heppasen? ja Kertoka miten kovaa vene kulkisi noilla yhdistelmillä
Terhi micro fun moottorin valinta?
9
1774
Vastaukset
- Mikrohauska
Kyllä siinä toimii 20 hv ja kulkee lujaa. Perälauta on vaan kovilla. Aikoinaan niitä oli nuorisolla paljon ja järjestään kaikista 20 hv murtu perälauta. Laita 20 hv mut aja järkevästi niin voi kestää.
- Micro fun
Mun kaverilla on suvi 435 ja 20 hv mercury kulkee 45 km/h miten kovaa toi micro funi kulkis? ja miten se perälauta murtuu painostako? tai mistä?.
- Reinell Jet Flight
Niin nääs se 20hv 4T päristin painaa enemmän kun vastaavan teholuokan 2T
joten järkevin valinta voisi olla se 18hv Tohatsu, riittää hyvin Micro Funiin.
- Micro fun
Miten nopee micro funi olis 18 hv Tohatsulla km/ tunissa minun micro fun paina 85 kg.
- Micro fun
Ja saako hommattua erikseen Tohatsun 18 heppaselle kaukohallintalaite?
Itsellä oli paketti 20hv Marinerilla 2T, oiken sopiva. Ei mikään vaarallinen raketti.
Hyvä puoli että pystyi vetämään suksiakin.
Ota huomioon 4T painot. Itse ottaisin tuon 18hv 2T Tohatsun.- sdgs<d
Ei oikeen käänny täydellä kaasulla. perä vaan liraa.
- Micro fun
mä ostan kyllä jonkun 2-t 20 heppasen
- Micro fun
Mä on ajatellut jotain 20 hv 2-T mutta miten vene nousee plaanin niillä yhdistelmillä jos ajan yksin minun paino (42 kg) niin pitäisikö hommata trimmitasot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121