Varhaislapsuudesta lähtien on elämässäni ollut koiria. Tunnen niiden käytöstavat ja yhteisymmärrys on aina toiminut! Uskollisempaa katsetta en ole eläimissä koskaan nähnyt.
Nyt minua katselee kesykissan kauniit, mutta salaperäiset silmät. En olisi kiinnittänyt huomiota niihin sen kummemmin kuin ennen, onhan minulla maalla ollut kissoja, mutta tämä sisäkissa istuu vierelläni koneella ollessani ja tutkailee minua:)
Niinpä olen myös alkanut hieman tutkia kissaeläimen luonnetta, ja päätynyt tulokseen, että se v a a t i i minulta palveluita.
Olen jo huomannut sen suverenisuuden, sen hallitun kauniit liikkeet ja svinksimäisen ylväyden. Ja ihaillut - kyllä.
Se tekee mitä tahansa, jotta huomaisin sen, varsinkin kun katselen TV:tä tai olen koneella, olen ymmärtänyt. Se pitää siitä, että torun sitä, mokoma alkaa heti kehräämään ja kiehnäämään.
Nyt muutaman kerran se on lähestynyt hyvin hienovaraisesti kasvojani, koskettanut kylmällä nenällään nenääni ja nuuhkinut hyvin herkästi kulmakarvojani ja hiuksiani, tosi suloisesti ja äännellyt.
Kun en kissan luonnetta tunne olen käsittänyt sen olevan hyväksymistutkailua kissankin puolelta.
Kuitenkin odotan lapsenlapseni tulevan takaisin kotimaahan ja hakevan kissansa pois, ennenkuin se tekee minusta ihan palvelijansa!
Keinot sillä tuntuu olevan:D
ps. Kertokaa nyt muutkin joilla on kissa, miten se teillä käyttäytyy?
Kissa kouluttaa minua ?
4
52
Vastaukset
Heips.
Olet ihan oikeassa.Kissa kouluttaa omistajansa;)
Minä olen ollut ihan kissa hullu,mutta nyt on allergisuus esteenä
Onneksi on tutuillani kissoja joita voi välillä pitää hyvänä.
Viimeinen kissani oli todella persoona.Se oli löytö kissa ja tapellut,ettei sillä ollut toista silmää.mutta kyllpä vain mökillä otti
hiiren kiinni.
Kissa tuo saaliinsa näytille emännälleen.
En yhtään ihmettele että muinaiset Egyptiläiset pitivät niitä jumalina.
Se on salaperäinen ja viekaskin olento.
Mutta niin ihana kun tulee kehrää ja puskee pidä minua hyvänä.
Ruokansa kanssa oikein ronkeli,sille et syötä mitään vanhaa,jos se rupeaa peittämään ruokaansa,on viisainta vaihtaa tuoreemmaksi.
Hyviä hetkiä Sinulle kissan kanssa,hhrrrrr.......Näyt tuntevan kissan muori 67 :) Tuohon viekkauteen yhdyn, sillä se saa tahtonsa läpi!
Toki ymmärrän luontokappaletta, ei pelkkä asunto ihan sinänsä riitä saalistajalle, ihmisen ehdoilla se joutuu elämään. Minäkään kun en ala valjaissa kissaa ulkoiluttamaan, varsinkaan kun se ei ole tottunut edes.
Sekä kissat, että koirat on olleet maalla minulla, se on niiden luonnollinen elinympäristö.
Itse en oikein pidä siitä, että se haluaa valloittaa minutkin, ihailijansa olen kyllä. viehko eläin, mutta sen äly ei ole luettavissa, niinkuin koiran joka pikemminkin palvelee ja tottelee ihmistä.
Siinäpä se taitaa olla, etten oikein suostuisi kissaa palvomaan:DKoira ajattelee: Tuo ruokkii minut ja pitää minusta huolta. Se on jumala!
Kissa ajattelee: Tuo ruokkii minut ja pitää minusta huolta. MINÄ olen jumala!- Hau, hau!
Koira käyttäytyykin yhtä julmasti
kuin Jumala. Kolmelta omistajalta
on naamankin syönyt tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576