Kokemusta rikkaampana tässä tallustetaan etiäpäin!
Sitä on liikkeellä, kelle sattuu kelle ei, ja mulla se oli vaan eipä ole enää.
Mielenkiintoinen, outo ja hiukan pelottava tunne.
Siitä huolimatta elämä jatkuu mutta toivon ettei tuo juutas palaa enää, aikaisemmin työelämässä ollessani olen kokenut sen ensitapaamisen,
Troijalainen voitettu!
10
72
Vastaukset
- Kyllä, kyllä!
Siun pitäs pestä se hame kesäks.
- ..
heh, jose tuli siitä hameesta,, kannattaa panna pyykkikoneeseen,,,
- hiivaieni
älä pese haju haihtuu...
- ei aina samoja
MIks sulla ei ole mitään uutta samaa toistelet vuodesta toiseen, taidat olla sama joka chatin puolella arvosteli vuosia sitten kaikkia, kukukaan ei koskaan mitään ikinä.
- *Kukkahame*
Oo täällä kirjoittajilla siis netin käyttäjillä ollut koskaan mitään viirusta koneessa?
Jyselen siksi kun yli 10 vuotta olen ollut kotikoneella ja eilen illalla oli jotain outoa hidastelua, ihmettelin ja odottelin, aamulla sama jatkuin ja avaus kesti eikä normaalisti avautunut.
Tein sitä sun tätä ja sitten laitoin viirusohjelman ja CClinerin, jonkin ajan kuluttua tuli ilmotus että troijalainen on poistettu.
Niin että oletteko selvinneet ilman tuota troikalaista tai muuta pahantekijää? - virusvapaa
Miten tuo ccliner asetetaan koneesee? Meidän koneessa ei ole ollut vielä näitä viruksii, mut jos tuloo, miten haetaan netistä apua? Kaikki ei tuohon pysty!
Hae netistä ccleaner, esimerkiksi linkistä http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm lataa se koneellesi ja asenna.
Aja vasemmalla reunalla olevasta valikosta kaksi ylintä eli ensin Puhdistaja ja sitten (harvemmin) Rekisteri.
En tiedä poistaako tämä troijalaisia ym pöpöjä, mutta turhaa sälää kuitenkin.
Troijalaiset ym saat pois vaikka Malwarebytes Anti-Malwarella joka löytyy esimerkiksi linkistä http://malwarebytes-anti-malware.finnish.toggle.com/ Lataa se koneellesi, mutta katso että lataat ilmaisversion. Asenna, päivitä aika-ajoin ja anna sen etsiä ja tuhota pöpöt.
- *Kukkahame*
Minulla on nyt päivitetty ilmainen viirusohjelma joka on toiminut ihan hyvin, en ole päivittänyt tai muistanut päivittää.
Nyt on ilmestynyt jokaiselle sivulle ilmoitus palkit miten turvallisella sivulla kulloinkin liikun.
Haittaohjelma josta olin lukenut aiemmin täällä keskustelupalstoilla ilmestyi vaan pokkana, eikä mitään ollut tehtävissä sammutin koneen kiskomalla töpselit seinästä.
Virosta alkuisin oleva haitta on levinnyt toukokuun alusta asti täällä.
Poliisin nimissä lähetetty, ja sotkettu mukaan RKioski ja jotain muutakin, helppo tunnistaa ettei se poliisilta tule. - jo oot
viisas
- jo oot
Ole levollinen kyllä tyhmyydelläsi vedät enemmän pisteitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566