Olen jo reilun kuukauden ollut tiiviisti härkä miehen kanssa tekemisissä, ensin työni puolesta, sitten yhdistävän harrastuksen kautta. Hän seurustelee. Hän alkoi pikkuhiljaa laittamaan entistä vihjailevampia viestejä, soitteli joka päivä, kirjoitteli facebookissa, viestitteli. Hän sanoi olevansa kiinnostunut ja ettei tiedä mitä hänen pitäisi tehdä suhteelleen. Hän tuli kerran luokseni ja harrastimme seksiä. Hän lähti, ja niin katosi kaikki muukin, ei mitään yhteydenottoja, hyvä jos vastasi soittoihin tai mihinkään. Väitti ettei tullut katumapäälle tai mitään, mutta nyt kun tapauksesta on jo muutama viikko ja olen saanut homman takaisin kaveritasolle, on hän puhunut kuinka oli vihainen itselleen, sillä ei ole ennen moista tehnyt. Hän oli välissä todella kylmä ja teki oharit lupauksilleen. kun hän sitten monen hiljaiselo päivän jälkeen soitti, olin itse kiukkuinen takaisin. Ei kuulunut taaskaan hetkeen ja sitten minä otin yhteyttä. Nyt hän on taas soitellut työmatkoillaan kun on tylsää ( niinkuin sillon ennen) ja olemme käyneet yhteisessä harrastuksessa taas. Kovasti hän on tuonut julki haluavansa uudelleen harrastaa seksiä kanssani, mutta kun sanon etten suostu jos hän ei ole sinkku, hän sanoo ettei millään tahtoisi toisen takia jättää, ja että voi kun olisi jokin muukin suhteessa hullusti.
Mitä teen, onko enää mitään toivoa saada häntä itselleni? Tiedän että jos olisin aikaisemmin malttanut ja vaatinut että hän on sinkku olisi tilanne nyt toinen, sillä hän oli todella lähellä jättää tyttönsä...
pitääkö nyt antaa tilaa vai mitä teen?
Härkä mies ei tiedä kumman valita, pystynkö vaikuttamaan?
neitsyt nainen
1
232
Vastaukset
- Härkä mies....
Härkä mies tarvii läheisyyttä ja "hellittelyä". Sitten se jaksaa rakastaa kunnolla. Ei muuten kuin "panot" mielessä norm.elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184