Autokorjaamo

Volvo V70

Hyvä ja edullinen autokorjaamo Imatralla?

33

3976

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audijorma55

Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan! Kalliimmaksi tulee kun viet auton halpaan paikkaan missä sama paskahaalari rahastaa ja korjaa kun joudut sen korjuuttamaan merkkiliikkeessä uudestaan.

• Hintakattoa ei ole

Auton korjaamiskustannukset ovat nykyisin täysarvoitus. Korjaaja sanoo, että korjaus maksaa noin 200€ ja sitten kun haet auton, hinta onkin tuplaantunut. Outoa, eikö korjaajien ammattitaito riitä, vai onko se niin yllätyksellistä se auton korjaaminen. Tottakai aina voi tulla yllätyksiä, kun purkaa muita osia itse rikkoutuneen ympäriltä, että muutakin vikaa löytyy,. Sen jälkeen, kun itse olen pyytänyt arvioinnin kirjallisena, on loppusaldokin ollut juuri se, mikä arvioinnissa lukee ja jos jotain pientä yllätystä on tullut, ei loppusaldo sentään ole tuplaantunut.

• volvo kuntoon

Pilarikuusenkatu 5

• mersumertsi

osta kunnon auto---> mersut huolletaan, ei korjata

• Anonyymi

Tuohan olikin aivan uutta tietoa varmaan liittynee siihen tuhansien eurojen kusilaitteeseen joka on aina talvella jäässä ja meno loppuu.

• Volvoman

käyppä volvoliikeen vieressä vp-huollossa siel oon ite volvoo käyttäny.

• tyytyväinen ajelija

joo, sinne vaan, siel on tietoa ja taitoa

• uuvatti

Ettekö yhtään ajattele miten merkkiliike ja maahantuoja pärjää?

• ABS-mies

Mersun jarruviat korjaan kyllä edullisesti.

• Sinnevaan

MotoCare Vuoksenniskalla Siwan takana. Kuuluu Autoasi ketjuun eli korjaukset takuutyönä. Niiltä löytyy testerit yms. On ison ketjun alainen, mutta tekevät halvalla koska toimivat vähän vaatimattomimissa tiloissa.. Hyviä kokemuksia korjaamosta..

• tietolaari..........

paremmin puhuvat kuin korjaavat........;)

• Korjaamotietäjä

Minkälaista hommaa on tiedossa, vai ihan perus huolto vaan?

• jeppppppppp

Taas kevyttä piilimainontaa EHK?

• ihanvaantied

älä hyvä mies/nainen vaan sinne vp huoltoon vie.
      Tiedetään muutamia tapauksia missä on tunaroitu oikein urakalla ja sen jälkeen merkkiliike kutsuu

• Työtön !

Joopa joo itellä ei oo kyllä koskaan ollu mitään sanomista heidän tekemistä remonteista

• Volvo huoltoon...

Kaikki volvoni oon käyttäny VP-huollossa ja erittäin hyvää on ollu palvelu!

• Köyhä Mies Svetosta

Ei nykyään autoja kannata enää korjauttaa halvemmaksi tulee ostaa uusi kun maksella työtunneista "törkeitä" veloituksia

• Autokorjaamo J.Sten

Ruokolahdella toiminut itselläni. Amerikkalaisesta japsiin ja siltä väliltä. Ennen oli halvimmasta päästä työhinnoiltaan. Nykyään velottaa niinkuin muutkin.

• thididi

Pakarinen on paras korjaajaa! todella nopeaa, huolellista ja hinta-laatu suhde ok! itse vain sinne vien!

• Anonyymi

Ai sinne tyhjälle tontille?

• VolvoMies

Eihän Volvossa voi edes olla mitään vikaa.

• Vai Onko

Tuskin täällä on kenellekäkään oikeasti varaa pitää jotain tuollaista rautaromua seisomassa jossain erillisessä parkissa ja vielä maksun kera?

• sfffff

jahas,

• Nnnoin

Ahlgwistin rasvanäppi keskustassa ässän vieressä. Aina priimaa hyvällä hinnalla.. siinä kunnon vastaus yksinkertaiseen kysymykseen. V..ttu nämä idiootit jotka joka keskustelussa hyökkää jauhaa paskaa, raivostuttavaa

• volovo

Taitavat "sfffff" ja " Nnnoin" olla hämeestä , kun heräsivät vastailemaan kuusi vuotta vanhaan kyselyyn. Lienee kyseinen Volvo jo korjattu tai romutettu.

• Anonyymi

ilmainen vianmääritys Kiiiiitos !

• Anonyymi

Dmitri hoitaa muovikujalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dmitri hoitaa muovikujalla.

Mitä se hoitaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se hoitaa?

Autojen korjauksia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Yli 40 vuotta olin autoalalla ja siinä oppi mikä merkki kannattaa hankkia eikä ole tullut pettymystä pelkästään tekemisen puutetta siinä suhteessa.

• Anonyymi

No mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä?

Toyota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4300
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3714
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2104
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1342
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      397
      1111
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe