Kiinnostaisi tietää käytetäänkö pelkästään stay-uppeja vai käyttääkö joku vielä liivisukkia(toivottavasti käyttää)? Stay-upit ja sukkanauhaliivit/korsetit eivät kuulu yhteen, vaikka niin käytetään.
Käytättekö stay-uppeja vai liivisukkia?
11
436
Vastaukset
- Korsetti-hullu
Sukkanauhaliiviä ja pitkiä sukkia joskus käytän. Yksi korseteistani on sellainen, johon voisi laittaa sukkanauhat, mutta en tykkää pitää niin.
- tnya
käytän stay-uppeja ja joskus sukkanauhaliiviä ja niihin sopivia sukkia
- Valde Kurikasta
Käytän molempia korsettia.
- liivit ja korsetit
Ehdottomasti liivisukkia. Viikolla on sukkanauhaliivit ja viikonloppuisin korsetti tai korseletti. Kesäisin jätän alkkarit pois.
- tietämätön 25
Voisin varmaan googlettaakin, mutta kysynpä silti? Mitä nää mainitsemanne jutut on? Korsetit tietääkseni oli jotain 1700-luvun muotia, eikö vaan?
- i
MINÄ Miehenä käytän stayupsukkia ja sukkanauhaliivejä ovat kivat pitää päällä
ajelen joskus jopa autollakin sukat ja liivit päällä On kohan muitakin miehiä jotka autoilee naisten asut päällä täällä joensuussa päin - ikäneito
Sänkypuuhissa ne sukkanauhaliivit ovat aika hankalia koska rajoittavat asentoja. Jos haluaa asusteita käyttää sekstaillessa on parempi valinta stay up-sukat tai kissa-asu.
- finnprofile
Minulla on muutama pari liivisukkia,käytän niitä lantioliivin kanssa.Kokovartaloliivit kuten naturanan sukkanauhamalli tarvitsee myös liivisukat.Kaveriksi näille palleatuetut rintaliivit niin johan alkaa...katso flickr tai yuvutu...näiden kanssa kävi kerran kiva sattumus kun sovitin kirpparilla lantioliiviä ja sain sen päälle ja kun myyjällä oli pilkettä silmäkulmassa kysyinkin ihan hölmönä että eikös näihin kuulu sukatkin,pudotin vähän housuja ja näytin etupuolelta sukkanauhaa.Minulla oli juhlava seisokki juuri liivin alla ja myyjä silmäili liivejäni ja kommentoi että kylläpä onkin nuo liivit hyvän näköiset sun päällä ja alkoi muitta mutkitta tutkimaan laatikoita vetäen esille sukkia.päästyäni liikkeestä oli runkattava ekalla parkkiksella,oli niin kiihottunut olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131