Linhain käyntiinlähtö ongelma

Jykän pulma

Tervehdys!

Paljon on netissä keskustelua siitä, että Linhai ei joskus käynnisty ja taas sitten käynnistyy. Sen pohjalta olen laittanut liittimet, sulakkeet sun muut kuntoon, mutta nyt on yksi kysymys.

Käynnistymisongelma on edelleen, mutta kun latasin vanhan akun täyteen, käynnistyi. Ostin uuden akun siihen, jossa oli hyvin virtaa, mutta ei käynnistynyt. Kun latasin uuden akun, käynnistyi. Kun on vähän aikaa ajettu, ei lähde käyntiin, mutta kun lataa akun, käynnistyy.

Osaisiko kukaan sanoa, mikä rekkula on vaihdettava? Jos, niin missä se sijaitsee? Sellaisen havinnon olen tehnyt, että akulta tuleva johto, jossa ymmärtääkseni on pääsulake, lyö joskus startatessa läpi niin, että kipinä pääsulaketta kohti (sen liitin) on silmin havaittavissa.

Mönkijä on jonkun 5-6 vuotta vanha 4-veto. Noin muuten sillä on tehty pirusti erilaisia töitä, kun on vedetty tukkeja mökkitiontilta tienviereen (ihan raakana 6 metriä pitkä, paksu mäntytukki tuli perässä ja nokka vaan välillä nousi pystyyn lukuista mönkkärin tukkikärryn kuormat), varmaan 10 hiekkaautokuorman hiekat, multaa, risuja ym. ja ne rasitukset on kestänyt todela hyvin. Nyt viikonloppuna toin kiviä kukkapenkin reunaan, niin mönkkärin peräkärryn aisan hitasukset pettivät ja se romahti maahan, mutta itse laite menee, jos sähköä riittää. Se vaan, että ei välillä lähde käyntiin ja täytyy vaimon Linhailla hinata 4-veto lataukseen. Huom. akku ei tyhjene, eli oma laturi toimii.

Voi kun joku jelppaisi!

3

9882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuttu juttu kytke ylläpito laturi niin kyllä lähtee.

• Anonyymi

Moi mulla on ollut samoja ongelmia. Mä laitoin pääkytkimen akulta miinus johtoon. Niin se autoi. Kun vuoti jonnekkin. Samoin poistin virtalukon .vaihdoin sen tavis kytkimeen ja se on releen takana.
      Nyt tuli joku ongelma. Ei käy millään.
      No löysin yhden palaneen sulakkeen . Ei ollut se. Sitten laiton yhden liitimen kiinni joka oli minusta ollut aikaisemminkin auki. No hörähti käymään. Mutta nyt ei pakki toimi.
      Siis mitä ihmettä

• Anonyymi

Onko näissäkin kiinalaista elektroniikkapaskaa, joissa mikropiirin ohjelmointibugit aiheuttaa mitä ihmeellisimpiä ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe