En tiedä paljookaan näistä laudoista mut oon nyt hankkimassa lonkkaria lähinnä kruisailuun ja aika vähän oon aiemmin skeitannu, veljien laudoilla aina sillon tällön. Tykkään vaan ihan hirveesti lautailusta ja haluisin kesällä viiletttää longboardilla paikasta toiseen :-)
http://www.stadium.fi/urheilu/skateboard/longboard-laudat/132067/warp-longbrd-turati-38
Toi on siis tollanen warpin "markettilauta", mutta en varmaan aluks tarviikaan mitään pro lautaa.
Onko kellää siis kokemuksia tästä kyseisestä laudasta? Tai tietääkö joku sopiiko tää ylipäätänsä alottelijalle ja millaseen menoon? :D Entä saiskos tosta paremman vaihtamalla esim. renkaat ja millaset olis parhaat tohon?
Kysymyksiä!
chloe17
4
142
Vastaukset
- --*"/6!
Öö mun mielestä ei kannata ottaa ton mallista lautaa! !
- hxkelshhdjdhv
miksei???
- warped
Pintail-muodon lauta on just hyvä kruisailuun!
- penni-87
kaverin warpissa ottaa renkaat kiinni heti dekkiin kun kääntää ja nyt on sitten kaverilla solisluu murtunut. trukeissa ei ollut mitään tuntumaa ja menee pohjaan saakka, jos kiristää niin ei käänny sitten ollenkaan. ihan varoituksen sana noista warpeista, en ole niistä kuullut positiivista sanottavaa. puikkoperä sopii kruisailuun mutta noi warpin sellaset ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068