Olen hakenut ammattikorkeakouluun kolmeen paikkaan. Kävin tänään yhdessä pääsykokeessa, mutta toisen alan koe ole päällekkäin, joten sinne en mennyt. Huomenna olisi kolmannen alan pääsykoe, mutta huomasin nyt, että kokeseen olisi pitänyt ilmoittautua etukäteen. mitä tehdä?
Onko minulla tässä tilanteessa oikeus odotusajan jälkeen työharjoitteluun työmarkkinatuella?
työmarkkinatuki ja opiskelemaan haku!
3
253
Vastaukset
- wuiwui
Eikö työharjoittelija saa aina työmarkkinatuen, oli päällä karenssi tai ei? Mie olen saanu tällasen käsityksen. Tai sitten se on jotain vanhaa mallia, ja säännöt on muuttuneet.
Ei kai ne työkkärin tyypit monessakaan paikassa pahemmin selvittele sitä, oletko edes käväissyt pääsykokeessa. Ei ainakaan multa kukaan ole kaivellu tietoja. Uskon, että voit olla ihan hyvin mielin, jos et möläytä että et ole käväissyt tekemässä koetta. :D Toivotaan että pääset johonkin, tsemppiä! - 230423234
Siis oot oikeutettu työmarkkinatukeen aina harjoittelun ajaksi jos sulla ei oo ammattitutkintoo.. voit siis mennä työharjoitteluun ilman mitään odotusaikoja ;O
- afasfgg
Kyllä se työmarkkinatuki vaatii "aktiivista koulutukseen hakeutumista", ei se tule tuosta noin vaan 230423234 jos puuttuu ammattitutkinto. Oletko siis aivan varma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226