Mikäs ihmeen juttu se oli eilen, kun mies sanoi että vaalea vähäpukeinen hymyili hänelle ja se olikin käärme?
One wayn käärmenainen
2
295
Vastaukset
- 16
Jaa, taidanpa olla itse tuo One Wayn Tapani Suonnon kuvaama vaalea nainen tilaisuudesta. Minulla oli vaalea kesähame, ei paljastava, muta Suonto lihallisessa mielikuvituksessaan näki sen niin. Hymyilin tervehtiessäni MUTTA en missään tapauksessa ole mitenkään kiinostunut ko. henklöstä, päibvastoin. Voi hirveää en vosi ola ko. tyyppiä 5 m lähempänä. Käärmeen TS näki itsessään.
One Way näytti pari viikkkoa sitten tämän :
One Way : Petoksen uhrit 1/2
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=24442
Siellä lähetystyö osuuden jälkeen melko alussa Tapani Suonto kertoo sen tapauksen, mutta hän mainitsee, että se tapahtui hotellissa.
Ei liene ainoa kerta kun Saatana tuolla tavalla yrittää syöstä Kristuksen omía pois Jeesuksen läheltä.
Mutta nimimerkki 16:sta haluan sanoa, että pyydä Jeesusta puhdistamaan itsesi. Minä pyydän sitä jokapäivä itselleni, että saisin olla puhdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556