Olen 22-vuotias nainen Turusta, ja tarkoitus olisi muuttaa Helsinkiin opiskelemaan. En haluaisi muuttaa yksinäni johonkin pieneen kalliiseen asuntoon vaan haluaisin austella mukavien ihmisten kanssa 2-4 hengen kimppakämpässä.
Olen sosiaalinen sekä avoin, ja toivoisin löytäväni samanhenkisiä rentoja seikkailijaluonteita kanssa jakamaan arjen ja juhlan riemut! Kämppisten sukupuolella ei ole väliä, mutta itse olen parisuhteessa, joten tulen matkustamaan Turun ja Helsingin välillä ja poikaystäväni tulee vierailemaan Helsingissä. Haluaisin myös pystyä majoittamaan ystäviäni huoneessani tarvittaessa.
Tulen opiskelemaan Kumpulassa, joten 0-4km säteeltä olisi hyvä löytää asunto. Vuokra voisi olla korkeintaan 350e/kk. Olen allerginen eläimille, joten en niiden kanssa voi valitettavasti muuttaa samaan asuntoon. En tupakoi, mutta alkoholi maistuu silloin tällöin.
Tulen opiskelemaan geologiaa Helsingin yliopistoon. Harrastan kendoa, rooli-, strategia- ja lautapelejä sekä lukemista. Pidän ruuanlaitosta ja elokuvien katselemisesta.
Ota yhteyttä mikäli kiinnostaa etsiä kanssani kämppää tai ottaa minut jo valmiiseen kimppa-asuntoon! Sähköpostisoitteeni on jcrann"utu.fi ja minuun voi tutustua myös facebookissa http://www.facebook.com/people/Janina-Rannikko/546569625. Toivoisin rehellistä yhteydenpitoa ja tutustumista, jotta voin olla varma ettei kyse ole huijauksesta!
Janina
Kimppakämppä Helsingistä elokuun alusta
Janina
0
269
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857225- 955324
- 524855
- 2434383
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356- 444315
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284028- 593163
- 482606