Kuskin puolen lukkovaijeri katkesi eli oven saa auki ainostaan ulkopuolelta, mikä ei ole hyvä juttu. Koitin aukoa paneelien yms. ruuvit, mutta - kömpelö ihminen kun olen.. - sitten tulin toisiin aatoksiin sillä eivät lähteneet irti helposti enkä viitsinyt ryhtyä voimaa käyttämään, tuurillani olisin vain rikkonut jotain..
Eli, en saanut rikkimäistä vaijeria ulos (enkä vaihdettua) joten minkähänlainen vaijeri tuohon pitäisi hankkia ennen kuin kuskaan jollekin vaihdettavaksi? Netistä ei tuntunut olevan kovinkaan paljon apua joten on joko aivan erikoinen tai sitten ihan yleismallinen.. hyvästä vinkistä hyvä mieli! :)
Evanda ja oven lukkovaijeri - mistä ja minkälainen?
3
254
Vastaukset
- Jokke4656
Moi,
Kannattaa selvittää mitä sieltä on hajonnut tai irronnut ja sitten vasta hankkia tarvittava osa. Omastani ei vielä ole hajonnut mitään lukkoihin liittyvää mutta noin lähtisin asiassa etenemään eli ensin tutkia/tutkituttaa mitä on hajalla. Tietysti jos pystyit näkemään että nimenomaan tietty vaijeri on rikki, niin varmaan merkkiliikkeestä ainoastaan löytyy. - torso3
omassa autossa katkesi myös sisä mekanistin vaijeri. paneeli on helppo ottaa irti,
kaikki ruuvit auki 8kpl. yksi on takaluukun avaus nappulan takana. ja tuo musta kolmion mallinen muovi osa joka on peilin vieressa irtoaa vetämälla, siinä on kaksi muovi lukitusta sisällä.
veijjerista ei vielä ole tietoa, mistä saa ja paljon maksaa - evanda2,0-05
Helppo homma , itel meni kans kyseinen vaijeri poikki. Paneli vaan irti niinku edellinen sanos ja vanha pois.
Vaijerin sain päivän parin toimitus ajalla Raision Magneetista ja makso jotain 15-20 € muttei kyl enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738