Siitä on liian kauan...

Neitokakskyt

...kun sain viimeksi ihanaa nuolentaa! Kunnon kiusoittelevaa nuolentaa, klitoriksen näykkimistä. Oli taivaallista. Ja aivan rauhassa, ilman mitään kiirettä. Ei voi kyllä saada parempaa orkkua, kun mies nuolee, työntää sormen sisään ja peppuunkin. Olette ihania miehet, jotka osaatte toimia näin ;)

Kelpaisi milloin vain uusinta!

16

838

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieläkin haaveilen samaa!!

• kielimies40+

jos vanhempi kielimies40 kiinnostaa niin.....nuolen pyllyreijänkin ihanasti ja pitkään

• Cunn1lingus

Olen todella hyvä antamaan naiselle suuseksiä ja nautin samalla itsekin! Suu- ja sormihoidon kohteena olleiden reaktioista ja kommenteista olen päätellyt, että kovin monella miehellä homma ei ole oikeasti hallussa.

• fsdfsdfd

Jos joku "näykkisi" mun klitorista niin saisi kyllä kantapään kuvan otsaansa...

• M18Cm

Mä haluisin tehdä sulle niin. Kaikessa rauhassa hitaasti kiusaten sua kielelläni ja sormillani. Aloittaen hitaasti huulilta ja siirtyen hitaasti pyörittelevin liikkein kohti sun klittaa, lopulta keskittyen pelkästään siihen yhä vaativammin ja vaativammin...
      Välillä kielni eksyy ikäänkuin vahingossa sun kakkosen liepeillekkin..
      Lopulta, pitkän ajan päästä saat ravisuttavan ja tajunnan räjäyttävän orgasmin..

Olisi ihanaa..

• Orkkusi

uushaalari666@yahoo.com laita viestiä, niin tulen heti nuolemaan pitkään ja hartaasti.. ;)
      M20

• levotonsln

tuu tänne niin saat sitä ;)

• Orkkusi

Missä asut? ;)

• neitokakskyt

pk-seutu :)

• sellmer

moi tekisi nuolla pilluasisi ja peppuasi ja tehdä sinusta orgun megatuntijan,olen kyllä jo 65,mutta kaikki järjestyy.olli

• Orkkusi

Moro asun itekki pk-seudulla ja tuun heti ku sanot nuolemaan sut! ;)
        Pistä viestiä uushaalari666@yahoo.com
        Oon 20v lihaksikas miekkonen!

• Tän viikon pk-seudulla, suuseksin saralla maisterin paperit. Perjantaina palaan Tornionjokilaaksoon. hunter308@suomi24.fi
      olen hoikka, kalju, tatskattu, 38vee mies.

• kato profiilista oikee osote...sen viestit tulee kännyyn

• gent_hki

Suuseksi molemmin puolin on mahtavaa!
      Tykkään myös nuolla..pitkään...kiusoitellen....näykkien...

• Nyyyyyh...

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

• lovingit
        Nyyyyyh... kirjoitti:

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

onpa harmillista... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe