Saaristo-Openissa noin 29000 katsojaa

Hyväettäjokuosaa

Saaristo Open veti kuulemma sateesta huolimatta hyvin yleisöä. Perjantaina lippuja myytiin puheiden mukaan noin 7500 kappaletta, lauantaina paikalla oli jonkun arvion mukaan kymmenisen tuhatta kuulijaa ja sunnuntainen Robinin tähdittämä junnutilaisuus on Kaarinan epävirallisen puskatietotoimiston mukaan kerännyt reilusti yli 11.000 ihailijan ryntäyksen.
Hienoa

8

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaa oli

Hyvä tapahtuma, itse olin siellä lauantaina.

• ei kiitti enempää

Kiitti Robin,pelastit häppeninkin.
      Muuten meni alta lipan,vaihdamme parempiin tunnelmiin.

• Eka ja vika kerta

Junior tapahtuman järjestelyt pahemmat kuin surkeat.

• omamatkankulkija

puskatietotoimisto on sekaisin ku seinä kello ! millä mahdollisuudella näin paljon 29000 , parinolla pois !

• Liitetään Turkuun

Kaarina täynnä narsistisia ja rasistisia keski-ikäisiä lapsettomia pariskuntia tai yksineläjiä, joiden mielestä lapset eivät saa kuulua tai näkyä.

Nämä elävät valittaakseen. Kaarinaan pitää nopeasti saada lisää lapsia, isoja kymmenlapsisia maahanmuuttajaperheitä rikastamaan kulttuuria.

Miksi VVO Koristossa ei ole ainuttakaan isoa maahanmuuttajaperhettä, onko VVO rasistinen asuntoyhtiö?

• Syntynyt Kaarinassa

Kaarinassa on melko keskimäärin kaikenlaisia asukkaita: Miehiä, naisia, mustia, valkoisia, lapsia, vanhuksia. En oikein ymmärrä sanomaasi, taidat olla jo Turussa.
        Hoidamme asiamme itse ja ongelmia riittää jo muutenkin tarpeeksi.

• ravintoloitsireino

Lipun ostaneita ei kylläkään ollut kuin todennäköisesti vajaa 26.000 kpl, eli euromääräinen myynti jäi kuitenkin varmaankin alle miljoonan euron.

Alueen infrastruktuurin rakennuskulut kuten teltta-, esiintymislava, ym. muut kulut olivat luultavasti parisensataa tuhatta ja keikkapalkkiot ehkä saman verran.

Joten lipputuloista ei voittoa jäänyt puoltakaan miljoonaa, ehkäpä vain jokunen sata tuhataa euroa. Onneksi alkoholimyynti oli joutuisaa, se luultavimmin sentään jätti tuottoa järjestäjillekin sentään parisen sataa tuhatta enemmän.

Eli turha on kadehtia, ei alle miljoonan euron tuotto ole suurikaan riskeihin verraten. Mahdollista olisi ollut, että tuotto olisi jäänyt vain pariin sataan tuhanteen euroon, joka olisi ollut mitätön työmäärään nähden.

• kadekadekaDE

Tekikö ne ihan tosiaan noin paljon rahaa, hitto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe