oma yritus suomissa? minä haluta avata oma bisnes,minä palvella hyvä suomi mies kun ei kotonna saa mita haluta.Puhtas on tavara minu,tarvita konttori haaraliike tulla lapenranta pian
missä voi alottaa
6
261
Vastaukset
- '-'
Kysypä trollipalvelusta.
- irinapalvelu
sinä ummarta väärin,minä ei ole satua eikä peikko vaan oikea naine
- rektyymiin vaan
Voit aloittaa jossa homopaikassa kaverittes kanssa.
- irinapalvelu
minu haaraliike levitä hyvin hamina ja kotka minä ei ehti tulla sinne enä ja huoli on miten minu liikekestää niin on paljon asikas ja iso suomi miehet tykätä hyvin paljo
- suomipalvelu
pitäs avata ihan suomalaisin voimin pyörivä sellanen haaraliike,voisin harkita jopa sellaiseen menoa ,tietty hygieenistä ja takuuturvallista pitäs olla;liikeidea olis tässä vapaasti käytettävissä
- kivisalmi boys
tuu hei irina vaan täänne päin jos liikkeesi vielä ehjä ja kunnossa meillä ois todellista tarvetta ja halua alkaa liikkeesi vakituisisksi asiakkaiksi.....voisiko ajatella kantakorttia vaikka silleen että joka kuudes kerta ilmainen tai vaan halvempi ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814