Taas ysi tylsä sinkkukesä edessä...

single_alone

Joopa joo. Aina kun kohdalle sattuu joku kiinnostava mies on hän aina varattu. En pääse yli entisestä ihastuksestani,vaikka mitään ei tapahtunut. Hänkin oli varattu.
Hän kuitenkin lupasi soittaa minulle,mutta eipä ole yli kuukauteen enää mitään kuulunut.

Nyt en pääse hänestä yli ja vaikka toivoisin löytävänin vapaan ja rehellisen miehen,sitä ei tule tapahtumaan.

Olen 26v enkä koskaan seurustellut,näköjään olen jäämässä sinkuksi loppuelämäksi.

6

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh joki

ei voi mitään mut onneks em-kisat pelastaa :)

• miehenkuvotus

Sama tylsä sinkkukesä edessä, kerkesin keväällä ihastua yhteen naiseen kunnolla,mutta olin hänelle vain leikkikalu. Tyyppi jolla testailla viehättävyyttänsä ja odottaa parempaa.

Tuskin hänestä tulen kesän aikana yli pääsemään, vaikka pääsisinkin, niin enhän minä kenellekkään naiselle kelpaisi.

• kiva kun kivaa

Höpsis...kyllä te sinkut veilä joku päivä heräätte ja kaipaatte villiä sinkkuelämäänne..Niin tai ainakin sitä että saitte tulla ja mennä vapaasti..:P Sitten kun muutamakin tenava huutaa velkaisen asunnon kammarissa ..Tulee huokaus..vaikka se ihan ok -se perhe-elämä onkin...Kaikki aikanaan! Simät auki ja kesäflirtti valloilleen..:) Lentosuukkoset.silmäinskut,..

• 32vvitunrumaapina

hahahahahahahahhhhaaaaahhahahaaaa ai villiä sinkkuelämää. Juu tulihan sitä juhlittua lukiossa, ammattikoulussa, ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa. Eipä tuolta koskaan mitään naista mukaan tarttunut. Ei voi mitn, että on näin vitun ruma! Kyllähän nuo kaikki muut kaverit ovat jo perheen perustaneet ja olen suvunkin ainoa sinkku! Monesti ei edes kehtaa ulos mennä enää, kun on kuulemma niin vitun ruma! Kuolemaa odotellessa...

• Vapaa ja rehellinen

Jännä huomata että näiltä palstoilta löytyy ikää myöten samanlaisessa tilanteessa oleva nainen.

Ihastukseni monesti ovat varattuja ja tällainen kiltti gentlemanni joutuu yllättävänkin helposti "friendzonelle".
      Enpä ole juuri itsekkään seurustellut, mitään pitempiaikasta suhdetta ei ole takana.

Sovitaanpa sokkotreffit jos asut Oulun tienoilla :D

• Ite oon ollu jo viikon sinkku semmosta se elämä teettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe