Täällä kun kysellään, että miten saa naisystävän, niin minä naisena kyselemään, miten Imatralta saa miesystävän? Siinäpä pulma. Pitäisin niin hyvänä, hoitaisin ja hellisin.
Olen ihan siedettävän näköinen ja kokoinen naishenkilö. Matkusteltaisiin ja tehtäisi kaikkea kivaa. En käy kapakoissa enkä lantraa olutta enkä muutakaan lientä. En polta tupakkaa. Saisin lenkki kaverin?
MITEN IMATRALTA SAA MIESYSTÄVÄN?
Yksin eläjä.
5
334
Vastaukset
- jos met,haluat,men,
kaikki muu menee mutta lenkillä en käy,syksyllä metsässä puolukassa,kalassa,mökillä saunassa,mutta et saa minua lenkille,kävelylle metsään,kalaan ja muuta,toistanko jo itseäni
- 12+5
Et toista ;=)) Ihanaa kun on tuollaisiakin miehiä. Tuosta päätellen et tee kyllä yhtään mitään?
- LK
Kokeile hiplata jotain.
Tai lisää vaan joku facebookissa poikaystäväksi. - Kerro lisää..
Fak padi on nykyään in..
- tietotulva
''Kerro lisää..'' on nykyään out.
Tai siis on aina ollutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904