Olen tässä katsellut www.Savanni.com:ista feikki kulmakoruja.
Onko teillä kokemuksia kyseisistä kulmakoruista, mitä mieltä olette, näytävätkö ne aidoilta? Millä materiaalilla suositelette ostamaan, kirurgi terästä, titaania yms...
En halua lukea kommenteja jossa mollataan feikkien lävistysten käyttäjiä
Asiallisia kommenteja kiitos!
-kirjoitusvirheet ovat muodissa!-
Kiitos ;)!!!!
Feikki kulmakoru
ÆSD
4
304
Vastaukset
- Lävärionpersoonallinen
Itelläi ei oo kokemuksia feikeistä lävistyksistä (: mutta sen voin kertoa että ehdottomasti titaaninen aina!(:
- iPOP
ite ostin savannista semmosen pallo teko lävistykset suun pieleen.
aidolta näyttää mun lärvis.
(kaikki luuloo että aito)
aattelin ostaa tommosen renkaan myöhemmin kulmaan.
jos ostat niin olisitko kiltti ja kertosit tuloksen. :D
siis miltä se näyttää! - kiinnostunut!
onko tuo savanni luotettava sivu?:)
- Savannni
Mä tilasin semmosen feikki renkaan joka käy huuleen,napaan,nenään,korvaan... toimitus kesti muistaakseni 9 pv ja olen ihan tyytyväinen (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174