Millainen olisi hyvä tutkimus Nokialaisista? Monet suomalaiset ovat sijoittaneet viime vuosina Nokiaan ja toistaiseksi ovat kokeneet varsin ikävän kurssikehityksen nahoissaan? Onko Nokiasta tullut taas kansallinen yhtiö, jota omistavat pääasiassa suomalaiset ja mitä se merkitsee piensijoittajille ja suomalaisille ylipäänsä?
Olen tekemässä piensijoittajien näkökulmia ja ajatuksia koskevaa sosiologista tutkimusta. Olen itsekin osallistunut Nokia-sijoittamiseen ja niinpä innostuinkin tekemään Nokiaa koskevan nettilomakkeen, jolla on tarkoitus kartoittaa suomalaisten piensijoittajien näkökulmaa Nokiaan. Tällä palstallahan niitä näkökulmia riittää, mutta olisi mielenkiintoista saada kytkettyä ajatuksia myös keskustelijoiden taustaan, yhteiskunnalliseen asemaan yms.
Jos siis kiinnostaa, käykää ihmeessä vastailemassa! Tarkoitus on tehdä Nokia-sijoittamisesta ja suomalaisuudesta itsenäinen katsaus nykyhetkeen ja ajan henkeen. Lomakevastaukset ovat tietenkin täysin luottamuksellisia. Vastaaminen kestänee noin 15-30 minuuttia.
https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/36301/lomake.html
Mutta lomakkeen lisäksi toivoisin, että näitä aiheita ja niiden tutkimusta --- suomalaisuutta, Nokiaa ja piensijoittamista --- voitaisiin käsitellä enemmän myös tällä palstalla. Miten itse koette tällaiset ajatukset ja tutkimusongelmat? Onko Nokian ja osakesijoittamisen kannalta keskustelupalstoilla tai vaikkapa kansallisuudella mitään merkitystä?
Osallistu Nokiaa käsittelevään sijoittaja-tutkimukseen!
sosiologi-tutkija
0
348
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058