vampyyrit ja ihmissudet

4+10

Puhutaan nytten taruista mutta tarujen takana on myös hitunen totta! Omat versioit joita olen kuullut tai lukenu ovat taruja. Uskon taikuuteen ja mooseksen taikaoppeihin. Ihmiset on vain menettänyt kosketuksen hengelliseen puoleen. Voodo on vielä olemassa vahvoja taikoja oleva uskonto, tosin aika mustaa magiaa. Mutta palatakseni ihmissusiin niin historia muistaakseni on inkojen tai intiianien kirous. Vähän sama kuin mooses muutti kepin käärmeeksi faaraon edessä. Vampyyri oli myös kirous mutta tähän liittyi tarttuva virus joka teki puretusta myös kantajan.

Eräs salaseura otti tehtäväkseen tappaa nämä kaikki pois koska oli kirottuja. Samalla pidettiin noita vainot ja poltettiin paljon kirjoja jotka sisälsivät taikaoppeja. Hyvin pieni selviytyi ja on jatkanu tätä sukupolvelta toiselle, mutta ajan myötä on jäänyt unholaa.

On yksi hyvin suosittu ennustaja joka käytti mustaa magiaa ja jopa ihmisen osia rituaaleissa ja jätti ennustukset runomuotoon.Mutta kuten sanoin olen saanut tietoni niistä vähistä kirjoista jotka ei onneks tuhoutunu keski ajalla ja muista teoksista niin en voi väittää kaiken olevan totta, vain että Nostradamus käytti ennustuksissaan mustaa magiaa vaikka väitetään muuta mutta häntä koskevista kuvista näkee selvästi mm. pääkallon rituaalia tehdessä.

Vaikka kaikkea ei näe ei se tarkoita etteikö sitä olisi olemassa!

1

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiran naisen mies

niin, mutta todisteet puuttuu

Vaikka kaikkea ei näe ei se tarkoita etteikö sitä olisi olemassa!
      peter panko se sielä pihalla? en näe mut kyl se varmaan siel leikkii helinä-keijun kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe