vampyyrit ja ihmissudet

4+10

Puhutaan nytten taruista mutta tarujen takana on myös hitunen totta! Omat versioit joita olen kuullut tai lukenu ovat taruja. Uskon taikuuteen ja mooseksen taikaoppeihin. Ihmiset on vain menettänyt kosketuksen hengelliseen puoleen. Voodo on vielä olemassa vahvoja taikoja oleva uskonto, tosin aika mustaa magiaa. Mutta palatakseni ihmissusiin niin historia muistaakseni on inkojen tai intiianien kirous. Vähän sama kuin mooses muutti kepin käärmeeksi faaraon edessä. Vampyyri oli myös kirous mutta tähän liittyi tarttuva virus joka teki puretusta myös kantajan.

Eräs salaseura otti tehtäväkseen tappaa nämä kaikki pois koska oli kirottuja. Samalla pidettiin noita vainot ja poltettiin paljon kirjoja jotka sisälsivät taikaoppeja. Hyvin pieni selviytyi ja on jatkanu tätä sukupolvelta toiselle, mutta ajan myötä on jäänyt unholaa.

On yksi hyvin suosittu ennustaja joka käytti mustaa magiaa ja jopa ihmisen osia rituaaleissa ja jätti ennustukset runomuotoon.Mutta kuten sanoin olen saanut tietoni niistä vähistä kirjoista jotka ei onneks tuhoutunu keski ajalla ja muista teoksista niin en voi väittää kaiken olevan totta, vain että Nostradamus käytti ennustuksissaan mustaa magiaa vaikka väitetään muuta mutta häntä koskevista kuvista näkee selvästi mm. pääkallon rituaalia tehdessä.

Vaikka kaikkea ei näe ei se tarkoita etteikö sitä olisi olemassa!

1

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiran naisen mies

niin, mutta todisteet puuttuu

Vaikka kaikkea ei näe ei se tarkoita etteikö sitä olisi olemassa!
      peter panko se sielä pihalla? en näe mut kyl se varmaan siel leikkii helinä-keijun kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe