Serkun häät on kohta. Viimeksi kun olen ollut häissä on siitä kauan aikaa. Miten välttää miesten pukeutumisessa etikettimokat. Ettei tulisi ylipukeuduttua eikä pukeuduttua liian huomiota herättävästi. Minulla on uusi musta puku(työssäni tarvitsen pukua). Minulla on kaapissa kauluspaitoja monen värisiä. Löytyy vaalean sininen, valkoinen ja viininpunainen. Solmioita löytyy sähkönsinisenä, punaisena(kukkakuosi), ruskeana(raitakuvio) ja mustana.
Pukeutuminen häihin
3
418
Vastaukset
- tapatietäjä
Musta puku, valkoinen paita ja hillityn värinen solmio on aina varma valinta. Solmioistasi kelvannee juhlaan mikä tahansa työhönkin valkoisen paidan kanssa sopiva.
- joku
Häävieraan paita voi olla - varsinkin kesäaikaan - muukin kuin valkoinen, vaikka valkoinen on tietysti perinteinen juhlapaidan väri. Esim. vaalean sininen paita siihen sopiva solmio ok - tai sitten voi olla valkoisen paidan kanssa joku "kivan hassu" solmio (ei kuitenkaan mitään ns. akuankka-mallistoa), esim. punainen solmio toisi piristettä vaaleaan paitaan...
- häävieras
Ostin tuolta ainakin itelleni just kavereiden häitä varten miesten liituraitapuvun sekä kauluspaita&kravattisetin. Homma toimi niinkuin pitikin ja oon ollut ainakin ite tuotteisiin tyytyväinen!
http://www.katukauppa.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184