Mieheni kokeili amfetamiinia,joten pitäisikö minun jättää mies saman tien?
hän pyörii päivät pitkät porukoissa joissa huumeet on mukana.
miten voin enää luottaa mieheeni ja kannattaako suhdetta enää jatkaa vaikka kuinka vakuuttelisi ja vannoisi sen olevan virhe mikä ei tule toistumaan...uskoako tuota...en voi kieltää häntä näkemästä kavereitaan,sillä selväpäisiä ystäviä hänellä ei ole. vaikea kuitenkaan vastustella kun pyörii tuollaisten hulttio luusereiden seurassa mitä tässä nyt sitten tehdä, neuvoja kaipaan!
mitä enää tehdä??
3
208
Vastaukset
- katze
Run, baby, run! Saat rutkasti hankaluuksia, ansaitset parempaa..
- No neuvoinpa
Huono antaa mitään neuvoja netissä, mutta kommentoinpa silti.
Olen aikanaan ollut tekemisissä vapaaehtoistyöni puitteissa huumepiirien kanssa sen verran, että totesin sen olevan kuoppa, josta ei tulla takaisin normaalielämään kuin aniharvoin ja silloinkin vasta, kun on käyty, jos ei pohjalla, niin ainakin syvällä.
Et pysty häntä pitämään piireistä poissa, et edes uhkailemalla, et edes lähtemällä ja sitten takaisin tulemalla, kun hän rukoilee ja lupaa jättää ne piirit. Se on vain lumetta ja jatkuu salassa, kunnes röyhähtää esiin ja silloin tilanne on pahempi kuin nyt.
Lähde, sinun pitää nyt ajatella omaa elämääsi. Jos jäät ja hän jää koukkuun, pilaa hän oman elämänsä lisäksi myös sinun. Hänet voi pelastaa vain hän itse. No voih huh huh sanon mie. Teet mitä teet, mutta jätä se narkki. Kerran narkkaa -> aina narkkaa. Omapa on päätökses, jos päätät jatkaa suhdetta. Vaikka kuinka vannoisi rakastaa ja lupaisi pysyä poissa, SE EI OLE TOTTA.
Kirjoituksesi mukaan voin sanoa, että miehesi on narkannut ja todennäköisesti jatkaa vaikka salassa narkkaamista. Kyllä narkki narkin tunnistaa, vaikka puheesta... =)
ONNEA UUDELLE ELÄMÄLLESI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728