Nyt tarvis joku ihminen kunnon opetuksen, elikkäs
Tapailin 5kk miestä, joka paljastui aivan täydeksi huijariksi, valehteli nimensä ja kaiken muunkin, sanoi olevansa sinkku ja kaikkea muuta paskaa, ihan kirkkain silmin valehteli minkä kerkesin ilman minkäänlaista omaa tuntoa, käytti minua siis törkeästi hyväkseen. Eli on minun kotipaikkakunnalla töissä ja joka toinen viikko omalla kotipaikkakunnallaan.
Kaikki muuttu kun löysin hänet facebookista, jossa hänen ei koskaan pitänyt olla, koska sehän pilaa sosiaalisen elämän hänen mukaansa. Henkilöstä ei voinut erehtyä. Nimi oli eri ja selvisi että hän on kihloissa. Yritin käräyttää hänet, mutta sainkin itse paskat niskaan koska sen muija uskoo edelleen sen miehen valheisiin. Mulla on itellä sekä todistajia, että todisteita että en oo tienny mistään mitään ja minua on pissitty täysillä linssiin.
Oon joo ehkä voittaja jo siinä, että pääsin hänen identiteetin jäljille ja eipäs tarvi enää itsellä ainakaan kuunnella niitä valheita... Mutta mielellään jakaisin tän "voiton" sen miehen kihlatun kans, koska minusta ei oo reilua SATUTTAA KETÄÄN näin kovasti...
Mitä teen?
SOSIOPAATTI LIIKENTEESSÄ!
Naruttajan narautus
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427