pissaleikit

19 nainen

Toivoisin tänne muiden mielipiteitä ja omia kokemuksia.

Itse harrastan pissaleikkejä todella useinkin aina kesäisin poikaystäväni kanssa. Olen onnellinen siitä että olen löytänyt kumppanin, joka pitää samoista asioista ja ymmärtää.
Päätin kuitenkin kirjoittaa tänne, koska tänään kun olimme yhellä metsän keskeellä olevalla aukiolla ja pidimme hauskaa. Se kuitenkin taisi mennä vähän liian pitkälle kun olimme jossain vaiheessa maassa makaamassa ja nauramassa ja pissasin juuri housuuni kun, joku about 30v. tuli mäkättämään että ei julkisilla paikoilla saa noin kuseksia yms. poikaystäväni sanoi, että älä välitä, mutta haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä ja tietysti omi kokemuksianne. Olisi kiva saada uusia ideoita omaan pissiseksi elämään ja voin jakaa teillekin omia kokemuksiani =)

37

6742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippaperse

Hyi vittu aikuinen nainen ja kuset housuun !!

• sAiRaStA

sairasta. SAIRASTA!!!

• Pisupoju

Hienoa, että kaltaisiasi estottomia naisia löytyy! Mutta kuten huomaat, näillä palstoilla ei juuri asiallista keskustelua aiheesta saa aikaan... Suosittelen pissaleikkeihin keskittyvää suomalaista keskustelufoorumia osoitteessa:
      www.pissfun.org

• ????

Oletko pissannut koskaan housuusi työpaikalla tai koulussa?

• 19 nainen

Ainoastaan kerran 1.luokalla, mutta se oli täysi vahinko

• kokovartalohoito

Meillä harrastetaan pissimistä usein makuuhuoneessa. Se tosin liittyy osana kumi/muovi fetissiin. On muovilakanat ja kumivaatteet ja siitä sitten. Asiaa sivuava kirjoitus löytyy novelliosastolta synttärijutuista. Tosin se on vielä kesken ja lisää tulee jos lukijat haluavat.

• ?????

Oletko kärähtänyt äidillelesi housuun pissaamisesta?

• 19 nainen

Ei sitä kiinnosta. Kerran kyllä kun olin poikaystäväni kanssa omassa asunnossamme jäimme kiinni, mutta hän vain sanoi "Omatpahan on huvinne"
      Isäni taas kannustaa vahvasti tätä

• ????

Pissaatko koskaan housuun kaupungilla?

• !!!!!

Joo alahan lempata sitä jätkää jo pikkuhiljaa.

• NiinaS82

Pissaleikit on niin parasta! Ootteko koskaan kokeillu porukassa pissaamista? Aivan huikeita kokemuksia!

• Kiva kun on muitakin pissijöitä.Itse laitoin eilen pissityt mustat stetsfarkut ,ilman pikkareita, ja aion mennä kauppaan hakemaan lisää juomaa ja istumaan pysäkille tai puistonpenkille pissimään housuihin.Joskus kusen seisaaltaa,niin että valuu lenkkareihin asti ja varpaat kastuu ,mut kun on mustat bökät sitä ei niin huomaa ja mitä haittaa kun on kivaa ja seisoo.
      Monesti on naiset huomanneet ja sit ovela hymy ,kun tajuavat mistä on kyse.
      Mustat wetlook-leggarit on kivat,kun niistä ei näy kun ovat märät.
      Kun nyt asun yksin,niin täytyy leikkiä yksin myös sängyssä ja ei haittaa vaikka olis kuinka lätäkkönä,petareita myydään uusia.
      Olis kiva löytää samanlainen pissileikkihassu nainen,siis ihan seurusteluun,koska maksulliin en mene.

• Vaipan käyttäjä

Moi olen 52v Ja rakastan kusta housuun

• vai ni...

Olen itse tykästynyt omien pöksyjen kasteluun ja muutenkin... En ole edes ensisuudelmaa saanut, mutta tarina kertoo minun harrastavan itsetyydytystä lähes päivittäin. Vanhemmat on erittäin tiukkoja kaiken seksuaalisen asian suhteen ja kumma kullä tämä kiinnijäämisen vaarakin vaan lisää intoa...Tämä on jo johtanut moniin läheltä piti tilanteisiin, kun on muita marssinut kotiin. Tämä alkaa olla ihan ongelma.

• 27

Just joo

• peealice

Minä tykkään pissata mahdollisimman julkisella paikalla, mutta salaa. Esimerkiksi torilla ihmisten keskellä osaan valuttaa pitkin jalkoja viemärikaivoon, eikä kukaan huomaa.

• Yhtään alle 20v pissaleikkityttöä seurakseni? ;)

• minä pidän siitä

N.20 vuotta sitten naisystäväni ei pystynyt pidättelemään ja outoa se oli alussa ja sitten suojasimme sängyn sofvan ym paikat jossa temmelsimme.

• Tulee..

Minä yli 50v nainen ja tykkään seksistä nuorten kanssa. Kun antaa päältä suihin ei osaa aina pidättää. Kun ei nuorta miestä haitannut kun lorotin suuhun niin ollaan jatkettu samalla linjalla. Pari kertaa saanut pisut suuhunikin.

• i drink pee

Pissaleikit on ok ,niistä tykääviä naisia on vaan tosi vaikeata löytää,no ehkä joskus osuu kohdalle

• M29v

Nainen mun makuun. Itsekin tykkään pissaleikeistä mutta vaimo ei ajatukselle lämpiä.

• lenkillä

Kannattaa kokeilla sadepäivänä pyöräilessä ja kävellässä pissaamista, tuntuu kiihoittavalta ja lämmittää kivasti.

Jos käytät kumppareita niin iso-pissa valuu niihin kivasti.

Kun on muutenkin kastunut niin vastaantulijakaan ei tiedä mitä olet tehnyt.

• housuun

Tuo on kiva ajatus täytyy kokeilla ensi tilassa, mistä päin itse oiet pissaatko housuun usein??

• Ujo pissa
        housuun kirjoitti:

Tuo on kiva ajatus täytyy kokeilla ensi tilassa, mistä päin itse oiet pissaatko housuun usein??

Hei, olen 19-vuotias mies ja seurustelen saman ikäisen naisen kanssa. Olemme molemmat kiinnostuneet pissaleikeistä, mutta emme oikein tiedä millaisilla leikeillä vasta-alkajan olisi hyvä lähteä liikkeelle.

Olisiko teillä kokeneemmilla jotain vinkkejä antaa? Housuun pissaamista ollaan tehty ja ristipissaamista, mutta mitä muuta tällainen kokematon voisi koittaa?

• .,.,.,.

Haluaisin juoda pissaa suoraan naisen pillusta, niin ettei tippaakaan mene ohi. Peittäisin virtsaputken kokonaan suullani. Lopuksi sitten nuolisin pillun puhtaaksi. Uskomattoman kiihottava ajatus, kunpa löytäisin jonkun, joka tähän suostuisi.

• Pissaleikeistä pitävä enintään 21 vuotias nainen olis haussa ja mieluusti ihan tositarkoituksella tapailuun ;)

• kultainen hetki

Olen haaveillut että kumppanini pissaisi suihkussa päälleni ja sen jälkeen kunnon jyystöä seinää vasten. Ei ole vielä suostunut, mutta ajatus on kuulemma houkutteleva :-)

• PeeForMe

onko 02 suunnalta pissailevaa naista, olisi kivaa katsella kun kastelet housusi :)

peeforme@inbox.com

• onlynen

Ite oon pissinyt housuun monessa paikassa-->>kaupassa,hississä,kaupungilla kävelemässä,koulussa,jne.AAh sitä tunnetta kun lirit tulee housuun,ja tiedät että oot loppupäivän "vahingosta" märät farkut jalassa.Housuun pissaus on vaan niin"cool"juttu

• Wirtsailija

Pissimisleikeistä puheenollen perinteisenä lähimmäisen tekemisiin reagoimisen yhtenä toimena tiedetään mainita "saappaaseen kuseminen", jonka saappaan omistajan huumori ei ehkä aina ole riittänyt ja silloin saattoi olla leikki kaukana.

• skopioni57

onpa hionoa että olette lytäneet toisenne olkoon mäkättäjä sit vaikka minkä ikäinen metsässä saa tehdä nykyään mitä hluaa emme kyllä puutuis korkeintaan milenkiinosta katsois meillä pissa leikit rjottuu vain wessaan pääse heti suihkuun kun on saanut pissat vaimolta päälle ja naamalle ja myös toisin päin pitäis kokeilla omassa metsäässä kyllä kiihottas kiimaisin terveisin aviopari vuosimallia v57 ja 63 terkuin skorpioni 57

• skorpioni,57

hei jatkan,viellä,että laitmme välillä muovin sänkyyn,ja on ihana pissiä asento 69 viellä terveisin aviopari skorpioni 57

• p-housu

Minäkin haluaisin löytää Oulusta päin naisen joka uskaltaisi pissata housuun kanssani,jos satut kiinnostuun niin vastaa jotain niin annan osoitteen

• pissaleikit on todella kiihottavia, löytyispä nainen joka pissaisi suuhun ja naamalle

• skorpioni,57

hei tässäskorpioni,57 odotamme että kerot meille jotain omia kokemuksia terveisin aviopari skorpion,57

• pissipöksy poika

Mä olen pissinyt aina sinisiin adidaksen verkkareihin. Kiva tunne kun rakko on halkeamaisillaan, eikä pääse vessaan kun on sidottuna kylppärissä:D Pissat pääsee aina väkisin housuun:D

• Anonyymi
      UUSI

Kiihottavaa kun nainen istuu naamalle ja alkaa pinnata pissiä ulos kesken seksin. Kiihottuneena se on vaikeaa mutta kun ensimmäiset pisarat tipahtaa huulille niin kulli meinaa räjähtää kiihotuksesta. Ollaan tätä nyt muutama kerta harrastettu. Ja nainen tykkää kun pissaan rakkon tyhjäksi hänen pimppiin kesken panemisen. Pissi roiskuu ympärinsä kun jatkan panemista sen jälkeen. Lopuksi kiihottava nuolla toisiamme 69ssä. m42-n36

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe