NOOOOOOOOOOOniiingnigningingeeeen. Miten saa ilmaista rahaa(helposti) noniiieeen!
NOOOOOOOONIIInignignig
5
116
Vastaukset
- NONIIIEEENGHNGN
NOniiien olen iloinen että joku vihdoinkin teki aiheen tästäh noniieeeenngngnignign terve noniin noniiingngngn TÄMÄ EI VITSI!!! KAIKKKI TOTTA! PERUSTUU TOSITAPAHTUMIIN!!!!!!!!!! MIEHET LIITTYVÄT ILMAISEKSI!!1
- sohvaperuna
noooooonniiinng hyvä juttu että tästäkin on tehty aihe. olen miettinyt juuri tuota samaa asiaa että miten saisi rahaa ilmaiseksi kotisohvalla makaillen, koska olen helvetin ruma ja laiska ihminen.
ei ole ollut nais seuraa sitten toisen maailmansodan. mutta olisin kiitollinen jos joku viitsisi kertoa jonkun hyvän tavat tienata fyrkkaa. - mummyui
minäkin tarvitsisin apua! Minun äiti on niin köyhä et ko sil o yks kenkä jalassa ja kysyy oletko hävittänyt toisen kengän niin hän vastaa että ei vaan löysin yhden
- NAMMMANM
mun äitil o vähä sama juttu!?=!=!?!!= mun äiti o nii köyhä et se käyttäää cheerioussei korvakoruin
- ASDASF
NAMMMANM kirjoitti:
mun äitil o vähä sama juttu!?=!=!?!!= mun äiti o nii köyhä et se käyttäää cheerioussei korvakoruin
MUN ÄITI ON NIII KÖYHÄ ET KO SE KÄY MÄKIS SYÖMÄS NI SEN PITÄÄ NUOLLA MUITTE SORMET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112