Hei, olen tulossa heinäkuussa lomailemaan sinne päin ja olen kirpparifani. Missä siellä on parhaat kirpparit? Joensuussa, Nurmeksessa. Lieksassa ja niillä main? Että edes vähän tietäisin etukäteen minne kannattaa mennä.
kirpputorit
3
313
Vastaukset
- ekotor
Kuhmossa on valtavan suuri kirpputorikombinaatti keskellä kylää,pitää sata akkaa ja ukkoa leivässä.
- sininen pullo
Ei ehkä ihan suoranainen vastaus kysymykseen, mutta sivuaa ainakin aihetta:
Vein loossillisen tavaroitani myytäväksi kirpputorille ja taisipa hinnat napsahtaa kohdilleen, kun menivät reilun vuorokauden aikana kaikki. Kirpputorihinnat pitää olla asialliset, että kauppa käy. Ylihinnoitellut tavarat saavat vain asiakkaat hymähtelemään. Joskun tuntuu, kuin tavarat olisivat vain muuten näytillä, kun hinta on pilvissä.
Itse en kirpputortavaroilla tee bisnestä, vaan tavaroista on vaan päästävä eroon. - .................
Joensuussa on heinäkuussa 1. , 15. ja 29. päivä torikirppikset, joilla on yleensä ollut tuhansia kävijöitä ja tori täynnä myyjiä (huonolla säällä hieman vähemmän), eli tätä suositelisin jo ihan tapahtumanakin.
Joensuun suurimmat kirpparit ovat Joen Jättikirppis, Raatekankaantiellä, Tokmannin korttelissa sekä Valintakirppis Teollisuuskadulla, Siihtalan ABC:n "takana". Näissä kahdessa on ympärivuotisesti mahdollisuus tehdä löytöjäkin. Lisäksi on muutamia pienempiä kirpputoreja, ainakin lastenvaatteille olemassa.
Ja SPR:n Kontti on myös käymisen arvoinen paikka, Voimatiellä, Prisman lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990