Toi naisen juhannuksena kotiimme, onnenks nii kännis ettei seisonu. Kuitenki koskettelua yms.ihan nenän edessä. .ei muista mitää.. .ois pitäny päästä kotoo johonki sen eukon kaa mut kuski ei suostunu !! Eukon kaa ovet kii piharakennuksessa ja vaa juteltii...tää siis seuraavana aamuna koska vietti koko yön meillä...Sitte iltapäivällä tajus haipyä mut heti isäntä soitteli perään..Hommas taas kuskin ja haki kaverinsa kyytiin ja oli yrittäny mennä tään eukon luo mut ei kaveri päästäny...tulivat kotiin ja ku kello alko oleen 23 piti kaverin lähtä kotiinpäin niin isäntä lähti kuskin kaa viemään...ei menny ku 10 minsaa nii tulee viestii että eukolle taas menossa, mitä tehään?kaks tuntia meni että saivat tuotua kotia..sitte oli jo nii kännisä ettei varmaa jaksanu enää...ja mietitte miks en jättäny? ne lapset...valitettavasti vanhin muistaa tän niinku pari vuotta sitte tapahtuneen juhannuksen kans...Ja ettei tässä nöyryytystä tarpeeks, ei tajua vieläkään tehneensä mitää väärää..ja huippu!!!tää oli mua 26 vuotta vanhempi!!!!.juu..anteeks pyysi ja samalla totes ettei muista mitää...juu..silti välillä muistaa jotai mitä ovat puhuneet...Että paskaa sataa...
Törkeetä mieheltä!!!
Sillä lailla...
3
429
Vastaukset
- sillä lailla!
juu..ei haittaa vaikkei kommentoi...
No kylläpäs on aikuismaista toimintaa. Herranlettas. Kyllä nyt tulee kymmenen pistettä ja papukaija merkki!
Voi elämä sentään mihin kaikkeen ihmiset suostuu peloissaan.- tyhmä olen
Mitäs tässä on pelon kanssa tekemistä?? Mut toi juhannuksen vietto on mulle kyllä sellainen mysteeri ollut jus ton käyttäytymisen osalta joittenkin naisten on välttämättä saatava mies itselleen juhannuksena vaikka olis parisuhteessa ja miehet samoin ,mikä siinä juhlassa nyt tekee kaikesta niin erilaisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728