Törkeetä mieheltä!!!

Sillä lailla...

Toi naisen juhannuksena kotiimme, onnenks nii kännis ettei seisonu. Kuitenki koskettelua yms.ihan nenän edessä. .ei muista mitää.. .ois pitäny päästä kotoo johonki sen eukon kaa mut kuski ei suostunu !! Eukon kaa ovet kii piharakennuksessa ja vaa juteltii...tää siis seuraavana aamuna koska vietti koko yön meillä...Sitte iltapäivällä tajus haipyä mut heti isäntä soitteli perään..Hommas taas kuskin ja haki kaverinsa kyytiin ja oli yrittäny mennä tään eukon luo mut ei kaveri päästäny...tulivat kotiin ja ku kello alko oleen 23 piti kaverin lähtä kotiinpäin niin isäntä lähti kuskin kaa viemään...ei menny ku 10 minsaa nii tulee viestii että eukolle taas menossa, mitä tehään?kaks tuntia meni että saivat tuotua kotia..sitte oli jo nii kännisä ettei varmaa jaksanu enää...ja mietitte miks en jättäny? ne lapset...valitettavasti vanhin muistaa tän niinku pari vuotta sitte tapahtuneen juhannuksen kans...Ja ettei tässä nöyryytystä tarpeeks, ei tajua vieläkään tehneensä mitää väärää..ja huippu!!!tää oli mua 26 vuotta vanhempi!!!!.juu..anteeks pyysi ja samalla totes ettei muista mitää...juu..silti välillä muistaa jotai mitä ovat puhuneet...Että paskaa sataa...

3

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä lailla!

juu..ei haittaa vaikkei kommentoi...

• No kylläpäs on aikuismaista toimintaa. Herranlettas. Kyllä nyt tulee kymmenen pistettä ja papukaija merkki!

Voi elämä sentään mihin kaikkeen ihmiset suostuu peloissaan.

• tyhmä olen

Mitäs tässä on pelon kanssa tekemistä?? Mut toi juhannuksen vietto on mulle kyllä sellainen mysteeri ollut jus ton käyttäytymisen osalta joittenkin naisten on välttämättä saatava mies itselleen juhannuksena vaikka olis parisuhteessa ja miehet samoin ,mikä siinä juhlassa nyt tekee kaikesta niin erilaisen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe