Nyt on mun toinen päivä kun reenaan skeittausta. En osaa vielä oikeen mitään temppuja. Olen harjoittelemassa ollieta, mutta mulla on sen kanssa vähän ongelmia: Kun yritän tehdä sitä niin menen hiukan kyykkyyn ja painan tailin alas ja hyppään. En saa siitä vauhdista raapastua ! Johtuukohan kengistä ??? Käytän meinaan ihan tavallisia lenkkareita. Ja sitten asiasta viidenteen: Kun hyppään mun etujalka (asentoni on regular)lähtee taaksepäin, varmaan pelkään hiukan että lennän selälleni. Oisiko mitään muita helppoja temppuja mita voisin opetella ???
Manuttaa osaan jo hiukkasen. Toivottavasti joku osaa auttaa.............
Auttakaa olliessa !!!!!
16
234
Vastaukset
- -
Paiskaa teili maahan, liu`uta etujalkaa eteen ja hyppää samalla. Näiden kolmen asian tulee tapahtua todella nopeasti, oikeastaan silmänräpäyksessä.
- -
Vaatii harjoittelua ja pitkäjänteisyyttä, tiedän. Oppiaksesi ollien ja samoin kuin muut perustemput kunnolla joudut todennäköisesti harjoittelemaan niitä useamman tunnin päivässä.
- auttajahelppari
ei paripäivää auta mitää itel meni varmaa 2 viikkoo ollieen et sain sen 20 cm nousee ja nykyää menee 3,5 dekkii olliee..... paras neuvo on et nosta polvia reilusti ja hyppää nii korkeelle ku pystyt ...... ja kickflipin ekaa länddäämisee meni 7 kuukautta ja jokapäivä reenasin flippii ÄLÄ POLTA PÄREITÄ KAHES PÄIVÄS!
- Skate
Kiitos, neuvoista !
Nyt onnistuu jo ollie paremmin, mutta mulla takapyörä tuskin nousee 5cm enempää. Niin, miten saisin korkeamman ollien ???- :D
Kovempi poppaus ja nosta jalkoja ilmassa
- -
:D kirjoitti:
Kovempi poppaus ja nosta jalkoja ilmassa
Itselläni tosiaan aikanaan auttoi, kun käytin enemmän "jalkavoimaa" eli edellistä lainaten poppasin kovempaa. Silloin kun itse aloitin skedeyksen aikanani, olin niinkin huonossa kunnossa että väsyin jo pelkästä edes takas puskemisesta laudalla. Aloin kuitenkin kuntoilla enemmän (mm. lenkkeily), ja sain näin ollen enemmän voimaa jalkoihin.
Skeittaus ei varsinaisesti ole mikään ns. kuntolaji, mutta toisaalta jos ei ole voimaa jalkoissa ollenkaan niin eihän sitä lautaakaan saa kovin korkealle popattua.
- esjonne4ever
poppaa teiliä lujempaa maahan ja liu´uta jalkaa ja hyppää samaan aikaan ajoitus on kaiken a ja o
- Skate
Koitetaan !
- Skate
Mulla on nyt sellanen ongelma kans että: Kun poppaan tailin alas ja raapasen ja hyppään niin se kestää niinku olisi hidastus ! Siis mulla kestää koko ollien tekemisessä kauemmin kuin pitäisi !
- -
Kokeile pitää etujalkaa vähän edempänä kuin vain laudan keskiosassa, voisin kuvitella että on helpompaa (siis lähempänä nosea). Aloitteluvaiheessa oleellista on tottua itse jalkaliikkeeseen eikä niinkään se miten "puhtaasti" tempun vedät jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- Skate
Selvä !
- -
Tässä on vielä yks linkki :)
http://www.youtube.com/watch?v=ryeHHsLarCg- skedemaster
JA TIETTY LIPPA TAAAAKSE NIII ALKAAAA SUJUUU PAREMMIN!!!!
- aSJKjk<sjnjJSD
Kannattaa kattoo youtubesta hidastettuja videoita. Niistä näkee hyvin miten pitäs tehä. Hakusanaks vaikka SlowMotion ollie skateboard tia jotain sinnepäin :)
- skede123
sama juttu oli mullakin. kyllä se alkaa vähittelen sujumaan :DD
- HelpBari
Kun vauhdissa vedät ollien niin laita painoa enemmän eteen niin saat ländättyä sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000