Olen 26 vuotias nainen enkä ole koskaan saanut orgasmia..
Ystäväni ovat sanoneet minulle (ja olen lukenut sen muualtakin) että kannattaa opetella se itsetyydytyksellä, mutta en pysty siihenkään. En koe itsetyydytystä milläänlailla iljettäväksi tai mitään, mutta en vain pysty tekemään sitä itselleni, en tiedä miksi..? Tämän hetkinen seksikumppanini antaa minulle parasta koskaan saamaani seksiä, mutta en vain ymmärrä miksi en saa orgasmia?? Ei asia sinänsä minua haittaa, koska nautin kuitenkin seksistä täysillä, mutta miestä se hieman ihmetyttää...
Orgasmin puute
orgasmiton86
1
368
Vastaukset
- Iso O tulee kyllä
Nuoleeko mies sinua... Miehesi voisi vaikka tyydyttää sinua siten, että laittaa sormet sisääsi ja hieroo g-pistettäsi, ja samalla nuolee klitoristasi, tämä kaikki tietenkin upean esileikin jälkeen, ja niin, että tilanne on täysin rento ja rauhallinen & kiireetön teille molemmille..
Äläkä mieti silloin sitä orgasmittomuutta, kyllä se sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin.. Ainakin toivon näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134