Tarvitsen meedion apua!

epätoivoinen

Isäni menehtyi puoli vuotta sitten ja oli 46v. Meillä on aina olut hyvin läheiset välit. Olemme huomattavan samanlaisia. Tunnen isäni läsnäolon vahvasti ja isän kuoleman jälkeen olen kokenut ihmeellisiä kokemuksia isään liittyen.

Olisin kiinnostunut tapaamaan jonkun meedion, joka voisi auttaa minua tässä. Isäni kuolema ei ollut mikään tavallinen. Hän hukkui mutaiseen ojaan. Hänen kaveri jätti isäni koti-oven eteen ja isä vilkutti hänelle iloisena. Sen jälkeisistä liikkeistä ei ole tietoa. Isä oli kadoksissa kaksi päivää, eikä kukaan tietänyt missä voisi olla. Poliisitkin suhtautuivat asiaan skeptisesti. Ajattelivat isän kai lomailevan jossain ja pistäneensä kännykän kiinni, vaikka se ei olisi ollut mitenkään isäni tapaista. Lopulta isä löydettiin ojasta 100m kotoamme. Poliisit sanoivat, että isä olisi yrittänyt ojasta ylös, mutta ei pässyt.

Olen miettinyt pääni puhki, että miksi isä sinne ojalle käveli, eikä tullut kotiin? Mihin hän oli menossa, vai olisiko joku vienyt hänet pihastamme ja hukuttanut ojaan?

Olen epäillyt rikosta, mutta poliisia ei kiinnosta asiaa tutkia. Totesivat, että "todenäköisesti" tapaturma. Varma isän kuolemasta ei voi olla. Itsemurha ei tule kyseeseenkään, koska sitä hän ei olisi ikinä tehnyt ja oli muutenkin tosi onnellinen loppuun asti. Haluan selvittää nyt että missä isä on ja mitä hänelle kuuluu? Olen saanut isältä vastauksia unessani, mutta tarvitsen meedion apua. Tarvitsen meedion apua myös selvittämään isäni kohtaloa. Muuten en saa ikinä rauhaa, enkä pysty perheeni kanssa jatkamaan elämää.

Onko kellään tietoa hyvästä meediosta suomessa? Meediosta, joka saa hyvin yhteyden henkimaailmaan? Sally Morgan olisi mainio, mutta tuskin hänelle ikinä pääsen..

41

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bofhgjk

Itsemurha on varteenotettava vaihtoehto, vaikket sinä sitä uskokaan. Sukulaiset ovat sokeita toistensa asioille.

• epätoivoinen

Tiedän, ettei isä tehnyt itsemurhaa. En ole sokea, vaan päinvastoin. Miksi isä olisi yrittänyt ylös ojasta, jos olisi tehnyt itsemurhan? Tua oli todella loukkaava kommentti sinulta.

Jos nyt haluat tietää, miksi en ikinä itsemurhaa epäilisi, niin itse yritin viikkoa ennen isän kuolemaa itsemurhaa. Olin sokea, itsekäs ja typerä. Velloin omassa masennuksessani, enkä nähnyt muita ympärillä olevia ihmisiä. Isä pelasti minut viime hetkellä ja oli todella pettynyt ja vihainen siitä mitä yritin. Hän sanoi, että elämä on lahja ja sitä pitää arvostaa! Itki ja sanoi kuinka paljon minua rakastaa, eikä kestäisi jos minut menettäisi. Sanoi, että toisilla ei ole mahdollisuutta päättää päivistää, koska jokatapauksessa se meiltä viedään ennemmin tai myöhemmin.

Siitä päivästä lähtien tein itselleni selväksi, etten enään ikinä yritä pois oman käden kautta. Isä oli oikeassa siinä, ettei päivistään voi päättää niin kuin hänelle lopulta kävi ja onnellisena nuoressa iässä häneltä riistettiin elämä. Edellisenä päivänä oli pyytänyt lisää kaappi tilaa ja ostanut uudet vaatteet jne. varannut asioita kesäksi, mikä hänelle ei eteen ehtinyt ikinä tulemaan, joten siinä syy miksi itsemurha ei ole mitenkään mahfdollinen. Edes poliisit eivät sitä epäilleet.

Kannattaa miettiä tarkkaan, ennen kuin sanoo ihmiselle, joka on juuri menettänyt läheisensä jotain tuollaista perätöntä valetta.

• Bofhgjk

Edelleen olen sitä mieltä, että itsemurha on varteenotettava vaihtoehto.
        Se, että sinullakin oli itsemurhayritys vahvistaa asiaa. Teillä on sen verran paljon samoja geenjä. Kun yritit itsemurhaa, hän tajusi, että et arvosta häntä, eikä hänen elämällään ollut enää merkitystä.

• hhjjee
        Bofhgjk kirjoitti:

Edelleen olen sitä mieltä, että itsemurha on varteenotettava vaihtoehto.
        Se, että sinullakin oli itsemurhayritys vahvistaa asiaa. Teillä on sen verran paljon samoja geenjä. Kun yritit itsemurhaa, hän tajusi, että et arvosta häntä, eikä hänen elämällään ollut enää merkitystä.

herrajumala, mieti mitä kirjotat ! Et tuskin tunne näitä ihmisiä kenestä puhut joten shhhh siellä ruudun takana !!

• siirin pastat

sun isä söi siirin lihapulla pastaa ja sortui itsemurhaan

• raakel

Ei isälläsi nyt ole mitään hätää, hän nukkuu kuolon unta. Jeesus sanoi, että kuolema on unta. Hän herätti ystävänsa Lasaruksen kuolon unesta

Joh.11:11
      "Ystävämme Lasarus nukkuu, mutta minä menen herättämään hänet unesta".

Eivät kuolleet tiedä enää mitään:

Saarn.9:5
      "Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu."

Mitä sitten ovat ne henget, jotka meedio kutsuu "esiin" ? Vainajat nukkuvat kuolon unta, he eivät enää tiedä mitään, eikä heillä ole enää paikkaa maan päällä.

Jes. 8:19
      Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja-ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?

Jumala on elävä, Jeesus elää tänäänkin. Rukoile häntä ja pyydä häneltä voimia ja apua; Hän yksin voi sinua auttaa. Meillä kaikilla, niinkuin sinullakin, on toivo, että voimme vielä tavata rakkaamme. Ja siihen on oikeasti mahdollisuus silloin, kun Jeesus tulee herättämään kuolleet, niinkuin hän herätti Lasaruksen:

1. Tess. 4:16-17
      Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

• Puolueeton 1

Muuten hyvä,mutta unohdit mainita niistä miljoonista joiden lukumäärä on "kuin meren hiekka",ja he perivät MAAN ? Miljoonat ihmiset tulevat myöskin asumaan ennallistetussa tilassa maapallolla,mihin ihminen on alunperin luotu elämään.Haudat aukeavat,ja myöskin meri antoi ne jotka olivat sinne kuolleet.Siis vain määrätty osa ihmisistä ottavat vastaan taivaallisen olemuksen,kaikki muut herätetään maan päälle lihalliseen kehoon, missä tilassa leijonakin syö ruohoa kuin raavas,ja imeväinen leikkii myrkkykäärmeen kololla.Missään minun pyhällä vuorellani ei tehdä pahaa,eikä aiheuteta vahinkoa,sanoo "HERRA".

• Puolueeton 1

1.Tess.4 jae 16-17 ei koske meitä,tämän ajan ihmisiä.On erittäin tärkeää huomata kenelle nämä raamatunpaikat oli lausuttu,ja hyvin usein kasvotusten.Jeesus puhui usein uskollisille seuraajilleen,opetuslapsilleen,apostoleille,ja muulle kansalle.Meillä ei ole osaa eikä arpaa taivaallisessa valtakunnassa,ainoastaan maallisessa ennallistetussa yhteiskunnassa, tulevaisuudessa.On suorastaan rikollista kirkollisten puolesta lähettää kaikki kuolleet taivaaseen,mikä on täysin raamatunvastaista.

• Puolueeton 1

Kristuksen kaltaisen kuoleman saaneet herätetään ensin,ja he eivät palaja lihaksi,vaan taivaallisiin joukkoihin pysyvästi,sitten herätetään muut,jotka ovat saaneet mahdollisuuden nousta haudoistaan.Kukaan meistä ei joudu marttyyrikuolemaan uskomme takia.Entisen Israelin kansan 12 sukukunnista on valittu papistoa,joiden lukumääräkin on selvästi mainittu raamatussa.

• haluan varoittaa

Ei meedio voi auttaa sinua. Joudut vain vainajahenkien pettämäkisi. Isäsi ei ole sinua lähellä vaan tuntemuksesi tulevat surun vuoksi. Ei kuoleman jälkeen voi jakuvasti kommunikoida elossaolevien kanssa. Joskus ihan kuoleman hetkellä voi Jumala antaa jonkun läheisen tulla hakemaan poisnukkunutta, mutta muuten pelissä on pahat henkivallat.
      Turvaudu Raamtun Jumlaan ja käysurutyö luonnollisesti loppuun.

• Nanuska

Sä et tiiä mitään mä oon meedio

• Apua mtta Jeesukselta

Etkö tiedä että,meediot ovat paholaisen enkeleitä,he eivät voi tehdä mitään,Jeesus on se joka estää heidän aikeensa,hänen nimessään alistuvat kaikki pimeyden vallat.
      Hiljenne Jeesuksen eteen niin hän voi sinua autta,hän kutsuu tolla tavalla yhdeyteensä,voi myös kääntää sekäsihänelle hyljätä hänen tarjoaman tilanteen sinun hyväksesi.

• En ole meedio mutta

Idea 3/5
      Läheisen kuolema, aika perussettiä, mutta antaa mahdollisuuden kehittää hyvän tarinan.

Tarinan kerronta 2/5
      Sekava tarina, jonka keksit nopeasti, etkä vaivautunut miettimään sen enempää.

Uskottavuus 0/5
      Tarina oli epäuskottava jo sinällään, mutta selitys sille miksi isäsi ei olisi voinut tehdä itsemurhaa teki siitä vielä epäuskottavamman.

Overall 2/5
      Perus suomi24 tarinointia.

• okkigaam

käy astro.fi sivuilla sieltä löytyy.
      Itse olen sanut kymmenet kerrat meediolta apua. Heitä on henk.koht. tuttujani joihin luotan. Ilman edellä menneiden apua olisi elämäni ollut paljon vaikeampaa.
      Astrosta löytyy myös eräs jonka nimikirjaimet ovat M S näkijöiden puolella, hän on meedio.

Lasarus oli koomassa, siksi Jesus sanoi käyvänsä herättämässä. Jeesus itse kertoi asioita edeltä käsin.
      maagikko

• Syyskoivu

Onko meedioita siis vielä nykymaailmassa olemassa? Luulin, että se on jokin menneen ajan uskomus. Tosin joku väitti, että on vielä verenseisauttajiakin, eli muinaisjutut palaavat tänä järkevänä aikana. Mutta en kyllä uskoisi, että meedio oikeasti osaa vastata kysymyksiin.

• epätoivoinen

No minä tunsin isäni paremmin kuin kukaan teistä, joten tideän kyllä jos hän itsemurhan olisi tehnyt. Kyseessä on siis tapaturma tai rikos. Mikään ei kuolinsyyntutkijan mukaan viittaa itsemurhaan. Todella lapsellista ja naurettavaa alkaa liata isäni mainetta tolla teidän itsemurha höpinöillä, kun ette edes isääni tunteneet. Huom. Tiedän, että täällä palstalla käy paljon niitä pimeitä ihmisiä, jotka eivät koe empatiaa tai ovat moraalisesti ja omaltatunnoltaan täysin hukassa. Kenenkään tuntemattoman ihmisen ei vain sovi väittää moista, jos ei ole mitään hajua asian oikeasta laidasta.

Äiti sanoi minulle kuinka isä ei voinut ikinä ymmärtää tai käsittää ihmisiä jotka luovuttivat elämänsä kanssa. Hän jos joku ei voinut ymmärtää ihmisiä jotka halusivat päästä itsekkäästi hegestään ja aiheuttaa läheisille ja muille ihmisille loppu elämäksi paljon surua ja harmia.

Kirjoituksestani vielä sen verran, etten ole mikään kirjailija tai hallitse muutenkaan kirjoittamisen taitoja vaan tulin sanomaan tänne asiani ja kysymään apua. Minulle aivan sama uskotteko asiaani vai ette. Varmasti monet ihmiset jotka ovat kokeneet samoja asioita niin ymmärtävät mitä kirjoituksellani tarkoitan.

No sitten itse asiaan eli meediot. Meediot eivät ole pahoja ja työskentele vain pahojen henkien kanssa vaan saavat yhteyden henkimaailmaan, eli edesmenneisiin ihmisiin, jotka elivät joskus fyysisessä ruumiissa. On tutkittu ja todettu juttu, että edesmenneillä on tarve ottaa yhteyttä täällä eläviin ihmisiin ja läheisiin. Eivät ole silti pahoja henkiä. Toiset ihmiset ovat sokeita kristinuskolle ja kuvittelevat, että henkimaailmasta yhteyttä ottavat vain pahat henget. Kristinusko ja yleensäkkin Jumala on helppo ymmärtää väärin. Olkaa siis varmoja siitä mitä väitätte muille.

PS. Kiitos okkigaam. Pitää käydä siellä sivulla! :)

• epätoivoinen

Sinulle vielä "Bofhgjk" asiaa sen verran, että isäni päinvastoin koki todella tärkeäksi elämänsä koska halusi huolehtia minusta ja siitä että pärjään. Se itsekäs tekoni vain vahvisti isäni halua auttaa minua ja pysyä luonani tiukasti kiinni.

• minä olen

--"Toiset ihmiset ovat sokeita kristinuskolle ja kuvittelevat, että henkimaailmasta yhteyttä ottavat vain pahat henget. Kristinusko ja yleensäkkin Jumala on helppo ymmärtää väärin."

Niinkö?

"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3Moos.19:31

"Myös pani hän (Manasse) poikansa kulkemaan tulen läpi Ben-Hinnomin laaksossa, ennusteli merkeistä, harjoitti noituutta ja velhoutta ja hankki itsellensä vainaja- ja tietäjähenkien manaajia; hän teki paljon sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoitti hänet." 2Aik.33:6

"Myöskin vainaja- ja tietäjähenkien manaajat, kotijumalat ja kivijumalat ja kaikki iljetykset, joita oli nähty Juudan maassa ja Jerusalemissa, Joosia hävitti, täyttääkseen lain sanat, jotka olivat kirjoitettuina siinä kirjassa, minkä pappi Hilkia oli löytänyt Herran temppelistä." 2Kun.23:24

Aika selvästi on sanottu tuossakin, ettei Jumala katso vainajahenkien manaajia hyvällä.

"Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan." Matt.5:20

• minä olen kirjoitti:

--"Toiset ihmiset ovat sokeita kristinuskolle ja kuvittelevat, että henkimaailmasta yhteyttä ottavat vain pahat henget. Kristinusko ja yleensäkkin Jumala on helppo ymmärtää väärin."

Niinkö?

"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3Moos.19:31

"Myös pani hän (Manasse) poikansa kulkemaan tulen läpi Ben-Hinnomin laaksossa, ennusteli merkeistä, harjoitti noituutta ja velhoutta ja hankki itsellensä vainaja- ja tietäjähenkien manaajia; hän teki paljon sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoitti hänet." 2Aik.33:6

"Myöskin vainaja- ja tietäjähenkien manaajat, kotijumalat ja kivijumalat ja kaikki iljetykset, joita oli nähty Juudan maassa ja Jerusalemissa, Joosia hävitti, täyttääkseen lain sanat, jotka olivat kirjoitettuina siinä kirjassa, minkä pappi Hilkia oli löytänyt Herran temppelistä." 2Kun.23:24

Aika selvästi on sanottu tuossakin, ettei Jumala katso vainajahenkien manaajia hyvällä.

"Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan." Matt.5:20

Kristuksen henkimaailma on eri asia kuin "kuolleiden" eli Jumalasta eronneiden henkimaailma.
        Kristukseen olivat yhteydessä Israelin profeetat sekä kansa vanhan liiton aikoina.
        Vanha testamentti ei kiellä henkiyhteyksiä Jumalan henkimaailman kanssa vain pahojen henkiolentojen kanssa emme saa olla missään tekemisissä.
        Raamattu puhuu yleensäkin hyvin vähän ruumillisesta kuolemasta. Vanhan testamentin "kuolleet" ovat näitä pahoja henkiä.
        Samoin kuin Saarnaajan kirjassa mainitut "kuolleet", sillä Salomo haksahti palvomaan vaimojensä epäjumalia siis kuolleita.

• okkigaam

Väärin
      "Kuolemalla kuolleet" ovat niitä henkiä jotka eivät ymmärrä olevansa kuolleita. Siksi heitä täytyy auttaa, toisinaan tilanteestaan riippuen antaen havahtua huomaamaan tilansa.
      Kukaan ei ole paha henki- se Jumalallinen kipinä on jokaisessa meissä.

• Tämäkin on totta. Monet henget eivät tiedä eronneensa maallisen kuoleman kautta ruumiistaan.
        He ovat ns.maassa kiinni olevia henkiä.

• dB

Elämän kysymyksiisi voisin suositella kirjaa

Zahnd, Brian (2009). Tänään kaikki on huonosti, mutta huomenna...

• etrnty
    • 19020

Isäsi saattoi kuolla ihan luonnollisella tavalla. Tiedän yhden tapauksen, jossa eräs henkilö löytyi kesämökkinsä läheltä ojasta kuolleena. Hän oli saanut sydänkohtauksen.

Se, että tunnet isäsi läsnäolon ja hän ilmestyy sinulle usessa on tavallista läheisen ihmisen kuoltua. Läsnäolon tunne kestää yleensä vain lyhyen aikaa, mutta vainaja voi tulla uniin satunnaisesti sen jälkeenkin. Jos olet tuntenut isäsi läsnäolon yli kolmen kuukauden ajan, silloin jokin on vikana. Jokin asia on jäänyt kesken.

En suosittele meediolla käymistä, koska yhteydenotossa on aina demonisen riivauksen riski eikä sitä riskiä totisesti kannata ottaa! Riivaukset voivat viedä terveyden tai jopa hengen.

Koska isäsi ilmestyy uniisi, voit saada haluamasi tiedot turvallisella tavalla suoraa häneltä. Rukoile Jumalaa tai Jeesusta Kristusta, että isäsi saa tulla uniisi tapaamaan sinua ja että saat tarvitsemasi vastaukset tavalla tai toisella. Olen itse tehnyt yhden kerran näin ja sain vastauksen jo saman vuorokauden sisällä.

• Yksin

Hei
      Suomessa en tiedä meedioita jotka voivat sinua auttaa.Asun ulkomailla.Mutta toivon että saat pian apua.
      Itse olen käynyt vuosia jo meedion luona ja isäni ja myöhemmin äkettäin pois mennyt míeheni olivat yhteydessä minuun.
      toivottavasti saat yhteyttä hyvään meedioon, se kannattaa.Heillä on uskomaton lahja. Minä olen kiitollinen siitä että olen saanut tietää asioita joita kukaan muu ei tietäisi.Poikamme meni meedion luo tietämättäni ja sai rauhan.

• Kun Vanhassa testamentissa sanotaan:"Kuolleet eivät tiedä mitään.", niin se on tavallaan totta.
      Nämä Jumalasta eronneet henget ovat unohtaneet kaiken. He eivät enää muista keitä he ihmisinä ollessaan olivat ja miksi nyt elävät pimeydessa ja ovat murheellisia.

• kokija

Totta. Kaikkia autetaan. Tarkoittaa myös että itsensä oivaltaneilla ei ole tietoa. Tieto kuuluu tiedon maailmaan. Itsen oivaltaminen ei kuulu tiedollisen maailman piiriin, siksi kuolleella ei ole tietoa. Kuolleella on oleminen Ykseydessä.

Maanpäällä kuollut, ruumissa vielä elävä itsensä oivaltanut, ei ole sitoutunut muistoon maapersoonasta. Hän on kuollut sille, mutta voi kyllä käyttää tuota maapersoonaa, joka hän ennen oli.

• epätoivoinen

Isäni on varmasti hyvässä paikassa nyt. Hän sen kilttinä ja rakastavana isänä ansaitseekin. Tiedän monia kristinuskoisia ihmisiä, jotka ovat ajautuneet harhaan ja käyttävät uskontoa väärin. Jumalaakin on myös helppo ymmärtää väärin. Varsinkin jos kaikki perustuu raamatun mukaan. On paljon kristinuskoisia ihmisiä, joitka levittävät väärää/ väärinymmärrettyä tietoa jumalasta muille.Esim:"Jos et kuulu kirkkoon niin et pääse taivaaseen." kaikkea siis tällaista. Jokainen varmasti pääsee sinne taivaaseen joka rakastaa muita ja itseään tässä elämässä. Ihminen joka on kiltti ja jolla on omaatuntoa.

Ongelmana voi nyt olla se, etten ole isästä oikein vieläkään päästänyt irti tai päästänyt isää menemään sinne mihin hän nyt kuuluisi. Tunnen niin kovaa ikävää ja säälin häntä tavalla jolla hän kuoli. Sydänkohtausta hän ei saanut vaan hukkui. Jäi mutaan kiinni ja paksu takkikin painoi märkänä paljon. Lisäksi vesi oli kylmää..No mutta tärkeintä on, että hän voi nyt hyvin ja jaksaa odottaa minua, kunnes minä tulen jälleen hänen luokse ja saamme olla jälleen yhdessä ikuisesti.

• kokija

Tapaturma. Hän ei ole kuollut todellakaan ja muistaa kyllä maanpäällistä elämää. Hänen olisi hyvä antaa keskittyä omaan elämäänsä maailmassaan. Eikä muistella surulla. Muistella ilolla, jos muistelee, mahdollisuuksien mukaan. Kohtaatte kyllä. 30-50 vuotta on lyhyt aika isäsi tuonpuoleisessa, ehkä jopa vain vuosi.

• Puolueeton 1

Mielestäni turhaa,ja harhauttavaa höpinää "tuonpuoleisesta",jota ei ole olemassakaan.Ihmisen sekä eläimen loppu on yksinkertaisesti hauta.Raamattu ilmoittaa ettei sillä ole mitään eroa,molemmat muuttuvat maaksi jälleen.Järjetöntä pirullista propakandaa,että ihmisestä jäisi jotakin näkymätöntä henkeä leijailemaan johonkin toisenlaiseen elämään jossakin avaruudessa.Kun se "henki" joka pitää ihmisen hengissä,kun se pysähtyy,niin ihmisen hankkeet raukeavat tyhjiin,ja alkaa mätänemis-prosessi,jonka takia henkilö on kiireesti haudattava,ettei saastuta ympäristöään.Kuolleet eivät "tiedä mitään".Hän joka on luonut ensimmäisen ihmisparin maan päälle,ainoastaan hänellä on voima ja mahdollisuus herättää ihminen kuolleista.
        Kenenkään ihmisen kuolema ei oikeuta häntä jatkamaan elämistä toisenlaisessa muodossa henkimaailmassa,siihen meillä ei ole valtuuksia annettu.

• SuperYKmies

Et tarvitse mitään meediota. Kaikki vastaukset on itsessäsi. Sen verran mitä olen näitä meedioita seurannut, niin en lähtisi heitäkään nyt niin kovasti uskomaan.

• kokija

Meedioita etsivät he, joilla ei ole vielä riittävää itseluottamusta katsoa sisäänsä. Taitava meedio on sellainen, joka neuvoo katsomaan itse. Toki voi myös jotain kertoa, jos jollain tavalla voi auttaa. Rahaa en suostuisi ottamaan, kävisin normitöissä. Jokainen tyylillään kuitenkin.

• kokija
        kokija kirjoitti:

Meedioita etsivät he, joilla ei ole vielä riittävää itseluottamusta katsoa sisäänsä. Taitava meedio on sellainen, joka neuvoo katsomaan itse. Toki voi myös jotain kertoa, jos jollain tavalla voi auttaa. Rahaa en suostuisi ottamaan, kävisin normitöissä. Jokainen tyylillään kuitenkin.

Joo mutta kaikkia ei kannata neuvoa, sillä voivat tulla epätasapainoisiksi. Kaikki aikanaan.

Tämäkin asia on kuin kaksipuolinen kolikko. Asioita voi tarkastella niin monesta hyödyllisestä näkökulmasta.

Eri näkökulmista tarkastelemista ja kriittistä tarkastelemista onkin syytä harjaannuttaa. Kriittisen arvostelukyvyn lisäksi tarvitaan heittäytymiskykyä, eli tajutaan asia todeksi silloin kun se tosi on.

Nähdään tosi siellä missä se on, ja epätosi siellä missä se on. Kaikki opiskelemme tätä ja olemme kaikki matkalla.

• okkigaam
        kokija kirjoitti:

Kokija.
        Ei ihan noin vaan näin. Joillakin on rohkeutta mennä meediolle, kuuntelemaan toisen puolen asioista. Se on osa sitä etsimistä totuuden tiellä. Vaikka jokaisen elämä on ainutlaatuinen ja ainutkertainen. On se kokemusten ja etsimisen tie.
        Pidän siitä että he selkeästi kertovat edellä menneistä ja saavat siitä korvauksen. Monelle se on työtä, ihan verollista ja antoisaa.
        Se sisäinen ääni täytyy ensin oppia kuulemaan. sitä ei voi opettaa. Se kasvaa ja kehittyy kokemusten kautta.
        Meedio on palvelija. Kanava kahden maailman välillä.
        En missään tapauksessa suosi sellaista näkijää, joka kehoittaa katsomaan sisäänsä, asikkaasta se tuntuu oudolta. Tuntee tulevansa petetyksi ?
        Meillä on hyviä meedioita jotka ovat palkkansa ansaineet- En kirjoita niistä jotka tekevät sitä oman egonsa nostamiseksi. Kirjoitan niistä jotka vilpittömästi haluavat auttaa kanssakulkijoita löytämään: "Tien, totuus ja elämä polun.

• kokija
        okkigaam kirjoitti:

Kokija.
        Ei ihan noin vaan näin. Joillakin on rohkeutta mennä meediolle, kuuntelemaan toisen puolen asioista. Se on osa sitä etsimistä totuuden tiellä. Vaikka jokaisen elämä on ainutlaatuinen ja ainutkertainen. On se kokemusten ja etsimisen tie.
        Pidän siitä että he selkeästi kertovat edellä menneistä ja saavat siitä korvauksen. Monelle se on työtä, ihan verollista ja antoisaa.
        Se sisäinen ääni täytyy ensin oppia kuulemaan. sitä ei voi opettaa. Se kasvaa ja kehittyy kokemusten kautta.
        Meedio on palvelija. Kanava kahden maailman välillä.
        En missään tapauksessa suosi sellaista näkijää, joka kehoittaa katsomaan sisäänsä, asikkaasta se tuntuu oudolta. Tuntee tulevansa petetyksi ?
        Meillä on hyviä meedioita jotka ovat palkkansa ansaineet- En kirjoita niistä jotka tekevät sitä oman egonsa nostamiseksi. Kirjoitan niistä jotka vilpittömästi haluavat auttaa kanssakulkijoita löytämään: "Tien, totuus ja elämä polun.

Voihan sen nähdä tuostakin näkulmasta ja silloin se voi olla hyödyllistä. Katsoin siitä näkökulmasta, että ulkopuolella on aikaa ja ainetta, joka on unta. Miksi kurkistaa uneen, kun voi kurkistaa toteen? Mutta tosiaan voihan tuo olla joillekin rohkeuden osoitus mennä meediolle. Silloin meediolle meneminen kasvattaa rohkeutta, joka hyödyllinen ominaisuus. Ja kun meedio tajua olemisensa palvelemiseksi, niin työ kasvattaa meediota. Meedion polku on oraakkelin polku, joka sinänsä vanha ja jotkut jopa onnistuneet sillä polulla varmaankin.

• PYSY KAUKANA MEEDIOS

ÄLÄ SEKAANNU NOIHIN MEEDIOIHIN. Ne harjoittavat pelkkää pimeyttä ja mitään kummituksia ei ole olemassakaan, saatika henkien vaellusta maanpäällä kuoleman jälkeen. Minä selvisin isän kuolemasta Jeesuksen avulla..tai olen selviämässä ja Hänen avulla selvisin myös tulipalosta ja murrosta ja vissiin nyt potkuistakin. Nämä tapahtui tänä vuonna kaikki. Jos minä selvisin niistä, niin kyllä sinäkin ja pyydä Jeesusta sinuakin auttamaan.

• HyperReality

Jos oikeasti haluat yhteyden isääsi niin tutustu OBE juttuun. Et tarvitse meedioita.

• muuttukaa

2 kun 1: Ahasja putosi Samariassa yläsalinsa ristikon läpi ja makasi sairaana. Ja hän lähetti sanansaattajia ja sanoi heille: "Menkää ja kysykää Baal-Sebubilta, Ekronin jumalalta, toivunko minä tästä taudista."

Mutta Herran enkeli oli sanonut tisbeläiselle Elialle: "Nouse ja mene Samarian kuninkaan sanansaattajia vastaan ja sano heille: 'Eikö ole Jumalaa Israelissa, koska menette kysymään neuvoa Baal-Sebubilta, Ekronin jumalalalta?'

Sentähden sanoo Herra näin: 'Vuoteesta, johon olet noussut, et sinä enää astu alas, sillä sinun on kuoltava.'" Ja Elia lähti tiehensä.

Kun sanansaattajat sitten palasivat kuninkaan luo, kysyi hän heiltä: "Minkätähden te tulette takaisin?"

He vastasivat hänelle: "Meitä vastaan tuli mies, joka sanoi meille: 'Menkää takaisin kuninkaan luo, joka on teidät lähettänyt, ja sanokaa hänelle: Näin sanoo Herra: Eikö ole Jumalaa Israelissa, koska sinä lähetät kysymään neuvoa Baal-Sebubilta, Ekronin jumalalta? Sentähden sinä et enää astu alas vuoteesta, johon olet noussut, sillä sinun on kuoltava.'

Näin kovan vastauksen sai Israelin kuningas Aahasja. Tänään meidän jokaisen on aina etsittävä avuksemme Herraa eikä korvike (baal) jumalia

• Nehän olivat meedioita nämäkin Vanhan Testamentin Herran profeetat.

• Lue sanaa
        MarkkuP kirjoitti:

Nehän olivat meedioita nämäkin Vanhan Testamentin Herran profeetat.

Eivät suinkaa he olleet meedioita kuten lut. kirkon profeetta Helena Konttinen.

Meedio on henkilö jonka ruumiin on vallannut joku kuollut, niinkuin kävi Helena Konttisen kohdalla, johon meni pitäjällä hyvin tunnetun kirkkoherran kuollut sielu. Tuo vainaja henki valtasi Helenan ja hän alkoi saarnata Helenan ollessa horrostilassa.
        Jumalan sana kieltää kaiken yhteyden pidon noihin eksyttäviin meedioihin.

• Puolueeton 1

Kehoitan olemaan erittäin varovainen "medioiden kanssa".Raamatussa on varoituksia vieraista hengistä,jotka voivat harhauttaa monet uskomaan että heillä on voima ottaa yhteyttä kuolleeseen henkilöön.Lue Raamatusta mitä tapahtuu kuolemassa.Pyhistä kirjoituksista löytyy kaikki vastaukset,ja ne ovat ilmaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6852
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4341
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3606
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3462
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3379
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      183
      3360
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2889
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2534
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2414
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13