Sun camping oittaa,espoo

Anonyymi1234

Onks kukaan ollu tällä leirintäalueella? Oon menossa kavereiden kanssa sinne elokuussa. Hyviä ja huonoja asioita kiitos :)

11

1211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kainuu, Kuusamo Karj

Epäsiisti paikka. WC ja huoltorakennuksiin piti kahlata korkeassa kasteisessa märässä heinikossa. Suihkutilat epäsiistit ja vanhat, lattiat todella roskaiset ja likaiset. Keittiöissä kaikki mikroaaltouunit risoja ja keittolevyt puhkipalaineita ja hitaita, pintaan palaneen ruuankarstan takia. Yleisilme vanhan ja hoitamattoman oloinen kaikilta osin. Lisäksi alueelle otettiin enemmän asuntovaunuja kuin paikkoja olisi ollut. 4 m:n turvaväleistä ei tietoakaan.

Hyviä puolia ei ole muuta kuin se, että lähellä Helsinkiä. Vuosaaren campinalue oli täysi ja tämä valittiin sen takia. En mene toiste.

• Anonyymi

Okei kiitti... On jo tilattu se mökki mut ei se sillee haitta koska me mennää sillo kun on weekend festival eli me tarvittii vaa nukkumapaikkaa

• Eioittaalle

Tosi kamala paikka rauhaton.Eksyimme kerran asuntoautolla sinne ja otti päähän otettuamme pari kaljaa alkoi tapahtumaan.Läheiseltä teltasta eräs mies lähti konttaamaan kohti vessaa housut sitä itseään täynnä.ei tullut mieleenkään käydä siellä vessoissa ja seuraavana aamuna lähdimme pois ei kinä enää Oittaalle.Lisäksi siellä oi erimaista olevia romaneita ja kaupittelemassa romujaan.

• Äiti + perhe

Käytiin kerran kääntymässä, kun Rastila Helsingissä oli täynnä. Olipa epäsiistin näköinen paikka ! Ajettiin läpi alueen ja suoraan portista ulos ! En suosittele, ellei ole pakko !

• Anonyymi

Voiks se oikeesti olla niin paha :0??? No pärjääks siel jos vaa nukkuu?xD vai onks siel edes lukot mökissä koska me ollaan vuokrattu mökki

• Aune567

Ihan kohtuulinen paikka, jos vain nukkuu. Mutta ei todellakaan mikään haavelomapaikka.

• Anonyymi

Okej no ei sit mitään, kyll siell varmaan pärjää. Kiitos että vastasitte!

• leo8

vuoden vanhoi vastauksii mut kysyn silti jos joku osais vastata paljonko oittaan mökkejen vuokrahinta on per päivä?

• Itse paikalla käynyt

Tuttavat kävivät eilen/tänään vaunulla. Eivät aio käydä toista kertaa! WC:t lukossa ja suihkut ei toimi. Vaunumaksu 37e/vrk. Ilmankos alue oli melkein tyhjä, muutama asuntovaunu. Espoolaisena hävettää.

• Undu2

Kyllä on negatiivisia ihmisiä liikkeellä-haukkuvat varmaan kaikki paikat,missä käyneet.Minulla ja 2 tytöllä mökki 2 yötä weekend festivaalin aikana.Ihan rauhallinen ja siisti paikka,hienot rannat.Ja kohtuuhintainen! Kiva 4 hengen mökki 75 e yö.T.Tyytyväinen matkaaja Tampereelta.ps.Tuun toistekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe