Minulla on 10 vuotta nuorempi veli joka minulle laitoi aika loukkavan tekstiviestiin että minä juokseen muna perässä että en joudaa mukaa heidän kahta tyttöä hoitamaan, aika pahasti antamaan Anteeksi , saa kyllä henkisesti asian korvatta minulle.asialla minua en tule koskaan siitä (Itse iältä 45 v vakituisessa parisuhteessa yhden ihanan miehen kanssa)Minun isäni oli aikanaan samalainen haukkui minua huoraksi tosi pahasti.Onks muilla samalaisia kokemuuksia?Meinaan asiasta nosta veljen kohdalla syytteen.
Suhde
vekki.soili
3
291
Vastaukset
- etrjej
sano sille suoraan että kyllä se on sen tehtävä se omien ipanoiden hoitaminen, ja kannattaa steriloida itsensä aika nopesti, kun ei niiden kahdenkaan kanssa pärjää.
- Soilina
Olen sama mieltä tuossa asiassa , ei muuta tekään hankkivat lisää kakaroita ja elävät päivärahoilla molemmat eivät haluaa tehdä työtä
- Soilina
veljeni on aika valikoiva työnsaannnissa, minä on joututunt vähistä rahoista autamaan heitä enkä mitään vastineski saanut kun haukkut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048