Olen pienikokoinen ja sirorakenteinen melkein keski-ikäinen nainen.
Bileet tulossa ja ajattelin pukeutua seuraavasti. Pallokuosinen musta yläosa, mustat caprit ja punaiset sirot sandaalit. Erona valtaväestön pukeutumiseen on se, että yläosa ei ole löysä tai telttamainen. Koko asu siis tyköistuva. Paljastavaa kaula-aukkoa ei ole ja hihatkin kyynärtaipeen yläpuolelle. Liekkö mautonta pukeutua kokonaan tyköistuvaan asuun. Mitään peiteltävää ei ole, joten siitä syystä en tarvitse löysyyttä vaatteisiin.
Miten te muut pienet ja sirot pukeudutte, kun lähdette juhliin?
Arasteleeko kukaan muu pukeutua eritavoin, kuin valtaväestö?
3
252
Vastaukset
- Anna sirouden näkyä
Ei ole mautonta! Pienen ja siron kuuluukin pukeutua melko tyköistuvasti, koska muutoin vaatteet yksinkertaisesti näyttävät liian isolle, aivan kuin pienikokoinen hukkuisi niihin.
- Delight*
Se, että valtavirta suosii löysää vaatetta, ei tarkoita, etteikö yksilöllisesti pukeutuminen olisi sallittua. ^^ Jos yllämainittu asu tuntuu omalta, niin olet se päällä varmasti upeampi ilmestys kuin jossain, mikä tuntuu vähemmän sinun tyyliseltäsi.
- Misty94
Arastelin joskus, kun 158/40 kokoisena käytin lappuhaalareita ammattikoulussa ja sellainen yli 180cm amatsooni voimannostaja tyttö nosti farkkuhenkseleistä ilmaan ja kokeili jaksoiko nostaa. Minun on pakko pitää henkseleitä että housut pysyy ylhäällä. Nyt olen sinut asian kanssa ja niitä voi yhdistellä moneen asuun ja nörtille ne sopivat :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184